مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : تاکنون ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی شعب استانی این بانک در کرمانشاه به متقاضیان که عمدتا واحد‌های صنعتی و تولیدی هستند، پرداخت شده و یا در دست اقدام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن در چهل و هفتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، گفت : همچنین از سوی صنعتگران و تولیدکنندگان نیز هشت هزار میلیارد ریال در بانک صنعت و معدن سپرده گذاری انجام شده تا مجموع سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی استان در این بانک به ۲۹ هزار میلیارد ریال برسد.

وی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن همواره حامی صنعتگران و تولیدکنندگان بوده است، گفت : این بانک وظیفه خود می‌داند که در حد توان و تا جایی که قانون و منابع بانکی اجازه می‌دهد در خدمت تولیدگران باشد.

مهری همچنین به اولویت بندی بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات اشاره کرد و گفت: اولویت اول برای ما تأمین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی به منظور ادامه فعالیت آن‌ها و سپس اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام برای بهره برداری هرچه سریع‌تر آن هاست.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: پرداخت تسهیلات به طرح‌های توسعه‌ای را نیز همواره مدنظر داشته و داریم چرا که معتقدیم برای اینکه از بازار‌های روز دنیا عقب نیفتیم و امکان رقابت با واحد‌های تولیدی سایر کشور‌ها متناسب با سلیقه مشتریان را داشته باشیم باید نسبت به توسعه و ارتقا محصول تولیدی نوجه ویژه داشت.

وی پرداخت تسهیلات به طرح‌های تازه تأسیس که صادرات محور باشند را نیز یکی دیگر از اولویت‌های بانک صنعت و معدن برشمرد.

مهری در عین حال از واحد‌های صنعتی و تولیدی خواست تا سرموقع بدهی خود را به بانک صنعت و معد ن پرداخت کنند چرا که عدم انجام این مهم باعث می‌شود دیگر واحد‌های تولیدی از دریافت تسهیلات مورد نیاز خود بازمانند.

این مقام مسئول همچنین با محدود خواندن اعتبارات بانک صنعت و معدن، اهلیت و صلاحیت فرد متقاضی وام گیرنده را برای این بانک بسیار مهم خواند و افزود: تسهیلات مورد نیاز به واحد‌هایی تعلق می‌گیرد که در وهله نخست صاحب آن واحد صنعتی فرد خوشنامی باشد و دوم اینکه آورده‌ای نیز از خود داشته باشد.

وی در ادامه، صنعتگران و تولیدکنندگان استان کرمانشاه را افرادی خوشنام و صاحب فکر معرفی و حمایت از آن‌ها را موجب رونق تولید در استان و کاهش نرخ بیکاری به عنوان اصلی‌ترین مشکل این دیار دانست.

مهری در پایان همچنین از تلاش‌های و خدمات بازوند استاندار کرمانشاه نیز قدردانی کرد و گفت: وی از جمله موفق‌ترین مدیرانی است که هرجایی حضور یافته منشأ خیر و برکت بوده و تاکنون توانسته برنامه‌های خوبی برای توسعه و رونق استان کرمانشاه اجرا کند .

 

 

انتهای پیام/د

هشت هزار میلیارد ریال در بانک صنعت و معدن سپرده گذاری انجام شد

 

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.