معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : بانک‌ها در غیاب عدم رشد دیگر نهاد‌های مالی مانند بورس و صندوق‌های تامین مالی، ۵۰ تا ۶۰ درصد منابع مالی بنگاه‌های اقتصادی کشور را تامین می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه وظیفه همه دولت‌ها را تامین منابع مالی و نقدینگی برای صاحبان ایده و فکر اقتصادی در راستای توسعه پیشرفت کشور دانست که این امر بیشتر بر دوش بانک‌ها گذاشته شده است.

وی با اشاره به مشارکت گسترده بانک‌ها در بنگاه‌های اقتصادی استان کرمانشاه گفت : بیشتر تسهیلات اقتصادی و طرح‌های اشتغالزا از طریق بانک‌ها تامین مالی می‌شود.

حاتمی با بیان اینکه بانک‌های کشور در راستای توسعه اقتصادی وحمایت از رونق تولید متحمل زحمت فراوانی می‌شوند، گفت: بازدید امروز مدیرعامل بانک صنعت و معدن از بنگاه‌های اقتصادی کرمانشاه را نشانه مشارکت گسترده بانک‌ها در طرح‌های اقتصادی مهم است که بدون این مشارکت این بنگاه‌ها امکان نداشت ایجاد شوند.

حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر یک روزه خود به کرمانشاه از کارخانه قوطی سازی زمزم، فرش رجال، تایرکورد و صنعت گسترده سداید تاکنون بازدید کرده است.

بازدید از واحد‌های صنعتی کاشی کاژه، ذوب آهن بیستون، ایمان سرم، ایران خودرو و ایلیا ذرت و شرکت در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استانداری از دیگر برنامه‌های مدیرعامل باک صنعت و معدن است.

 

 

انتهای پیام/د

وظیفه همه دولت‌ها را تامین منابع مالی و نقدینگی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.