هافبک تیم ملی فوتبال امید گفت: از زمان حضور فرهاد مجیدی در تیم امید وضعیت تیممان متحول شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شکاری بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: اردوی خوبی را پشت سر می‌گذاریم. البته به جز برخی بازیکنان لژیونر و آن‌هایی که درگیر اردوی تیم هایشان هستند، سایر بازیکنان در اردو حضور دارند. با زحمات حمید استیلی امکانات خوبی برای بازیکنان فراهم شده است. ۲ بازی دوستانه هم پیش رو داریم و امیدوارم تمرینات خوبی انجام بدهیم.

او درباره تفاوت تمرین‌های فرهاد مجیدی با زلاتکو کرانچار گفت: از زمانی که فرهاد مجیدی به تمرینات تیم امید آمده وضعیت تیممان متحول شده است. بازیکنان سرحال و باروحیه شده اند. شاید درست نباشد این را بگویم، اما نوع تمرین‌های مجیدی به شکلی است که بازیکنان دوست دارند با هم کل کل کنند. تمرینات شیرین و متنوعی را انجام می‌دهیم که برخلاف گذشته یک نواخت نیست. طبیعی است پیشرفت هم کرده ایم.

شکاری درباره شانس تیم ملی امید برای شکستن طلسم ۴۴ ساله ناکامی از صعود به المپیک گفت: نمی‌توانیم الکی بگوییم به المپیک می‌رویم و کارمان خیلی سخت است. هرچند کادرفنی قبلی تیم امید خیلی خوب و بی نظیر بود، اما با تغییر کادرفنی تیم امید انگیزه بازیکنان ۲ برابر شد. با مهره‌هایی که داریم به شخصه امیدوارم به المپیک صعود کنیم چراکه تیم مان خوب است.

هافبک تیم تراکتورسازی درباره اینکه با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی امید در دوران بدنسازی و آماده سازی تیم‌های لیگ برتری آیا در تیم امید هم تمرینات بدنی انجام می‌شود یا خیر، بیان کرد: خودم دوست دارم تمرینات بدنی انجام بدهیم.


بیشتر بخوانید:

۲ بازیکن جدید به تیم ملی فوتبال امید دعوت شدند

شکاری سوژه شد/ غیبت استقلالی‌ها و تذکرات فرهاد مجیدی

غلامی: باشگاه‌ها باید با تیم ملی فوتبال امید تعامل بیشتری داشته باشند/ از لحاظ ذهنی برای صعود به المپیک آماده هستیم


انتهای پیام/

اظهارات شکاری در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار