مدافع تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: باشگاه‌ها باید با این تیم هماهنگی بیشتری داشته باشند تا تیممان کامل شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عارف غلامی مدافع تیم ملی فوتبال امید کشورمان درباره آغاز مرحله جدید اردوی این تیم بیان کرد: طبق برنامه ریزی که فدراسیون فوتبال و حمید استیلی انجام دادند فکر می‌کنم به شرایط خیلی خوبی نزدیک می‌شویم و تمریناتمان هم به صورت مستمر پیگیری می‌شود. اگر باشگاه‌ها تعامل بیشتری با تیم ملی امید داشته باشند تا تمام بازیکنان بتوانند در تمرینات تیم ملی امید شرکت کنند از آن‌ها ممنون می‌شوم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم بین ۱۰ تا ۱۱ بازیکن در تمرینات حضور ندارند که البته با صحبت‌های حمید استیلی با مدیران باشگاه ها، در روز‌های آتی به تمرینات اضافه می‌شوند تا تیممان کامل شود و برای بازی با تیم ملی بزرگسالان تمام بازیکنان را با انگیزه و آمادگی کامل در اختیار داشته باشیم.

مدافع تیم فولاد خوزستان درباره احتمال صعود تیم ملی امید به المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: کادرفنی جدید تیم امید نیاز به زمان دارد، اما تمام بازیکنان از لحاظ ذهنی برای صعود به المپیک آماده هستند. بیشتر بازیکنان فعلی تیم امید همان نفراتی هستند که پیش از این موفق شدند تیم ملی جوانان را پس از حدود ۱۷ سال به جام جهانی برسانند.

او افزود: اکنون هم اطمینان دارم فرهاد مجیدی درایت دارد و برنامه ریزی خوبی هم دارد. تنها باید باشگاه‌ها مقدار بیشتری با تیم امید هماهنگ باشند تا ما تیم مقتدر و کاملی را برای صعود به المپیک داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

ویلموتس در تمرین تیم ملی امید

استارت یوز‌های جوان از ۱۸ تیر/ ۲ بازیکن به دلیل انضباطی از تیم ملی خط خوردند

نخستین تمرین امیدها با مجیدی استارت خورد/ حضور کمالوند و ساکت!


انتهای پیام/

آخرین اظهارات غلامی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار