بر اثر حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع نیرو‌های متجاوز و مزدوران آنان در جنوب عربستان ۴۵ نفر از آنان کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، نیرو‌های مسلح یمن اعلام کردند بر اثر حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع نیرو‌های متجاوز و مزدوران آنان در نجران (واقع در جنوب عربستان) ۴۵ نفر از آنان کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

نیرو‌های مسلح یمن افزودند: موشکی (بدر- اف) که به مواضع متجاوزان و مزدوران آنان در نزدیکی نجران شلیک شد یک تجمع شامل حدود پنج تیپ از نیرو‌های متجاوز را هدف قرار داد. شواهد و اسناد تلفات این حمله نیز موجود است و در زمان مناسب منتشر خواهد شد.

گفتنی است شبکه تلویزیونی المسیره ساعتی پیش اعلام کرده بود یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک بدر- اف به مکان‌های تجمع مزدوران ارتش سعودی در شمال منطقه البقع در نزدیکی نجران شلیک کرد که متعاقب آن سرتیپ یحیی السریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرده بود ده‌ها نفر از مزدوران ارتش سعودی بر اثر اصابت این موشک کشته یا زخمی شدند.

همچنین رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع و مقر مزدوران ارتش سعودی در "مربع شجع" در نجران حمله کردند.

یک منبع نظامی گفت در این حمله، یکی از فرماندهان و شماری از مزدوران کشته شدند.

رزمندگان یمنی حمله و پیشروی مزدوران از چهار سمت به مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی را در جبهه قعطبه در استان ضالع یمن دفع کردند.

یک منبع نظامی با اعلام این خبر افزود شمار زیادی از مزدوران در درگیری با رزمندگان یمنی به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند و بقیه نیز گریختند. همچنین یک دستگاه خودروی حامل مزدروان هنگام دفع پیشروی با موشک هدایت شونده هدف قرار گرفت و منهدم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار