گیم‌پلی ۵۰ ساعته در انتظار بازیکنان عنوان Wasteland 3

به تازگی استودیو inXile Entertainment’s اعلام کرد: بازی Wasteland ۳ دارای 50 ساعت گیم‌پلی است.

گیم‌پلی ۵۰ ساعته در انتظار بازیکنان عنوان Wasteland 3به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی استودیو inXile Entertainment’s سازنده بازی Wasteland 3 اطلاعات جدیدی از این بازی  منشر کرد. این بازی در سبک اکشن و جهان باز در حال ساخت است و قرار است در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود. به گفته این شرکت بازی Wasteland 3، قرار است یکی از بزرگ‌ترین عناوین RPG ساخته شده در تاریخ بازی‌های رایانه‌ای باشد.

 تیم Campbell که یکی از تیم‌های سازنده بازی است در مصاحبه با Wccftech به سوالی مبنی بر اینکه بازی Wccftech چند ساعت گیم پلی خواهد داشت و گیمر برای به پایان رساندن آن چه مدت باید زمان صرف کند اعلام کرد: این عنوان حدود ۵۰ ساعت گیم پلی خواهد داشت؛ هر چند این زمان بستگی به مهارت گیمر و میزان درجه سختی که انتخاب می‌کند خواهد داشت و با توجه به این موارد برای هر گیمر متغیر خواهد بود. همچنین بازی در برخی از موارد چند گزینه را در اختیار گیمر قرار می‌دهد که هر کدام از آن‌ها در روند داستان و گیم پلی بازی تاثیر خواهند گذاشت.

گیم‌پلی ۵۰ ساعته در انتظار بازیکنان عنوان Wasteland 3

گیم پلی این بازی نسبت به نسخه قبلی بسیار افزایش پیدا کرده است و به طور کلی می‌توان گفت از آنجایی که این بازی جهان باز است، گیم پلی آن برای برخی از کاربران طولانی‌تر از سایر بازی‌ها باشد چرا که احتمالا هر مرحله از بازی در گوشه‌ای از نقشه‌ی بازی قرار دارند و گیمر برای مدت زیادی را فقط صرف جا به جایی در نقشه بازی کند. با این حال تریلرو گیم پلی نمایش داده شده از این بازی توانسته است نظر بسیاری از گیمر‌ها را که طرفدار سبک خاصی مثل بازی Wasteland 3 هستند را جلب خود کند.


بیشتر بخوانید: جوایز جدید بازی Destiny 2


با این حال هنوز مشخص نیست این بازی چه ایراداتی دارد و باید تا زمان عرضه رسمی آن تا سال آینده برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر صبر کرد.

انتهای پیام/

گیم پلی ۵۰ ساعته بازی Wasteland 3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار