عضو هیئت رئیس فدراسیون بوکس گفت: ثوری برای اینکه بتواند جایگاه خود را حفظ کند در فدراسیون بوکس در حال سیاه نمایی کردن است.

مهدی هویت دوست  عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رسیدگی نکردن به امور مالی در مجمع سالانه فدراسیون بیان کرد: ثوری رئیس فدراسیون بوکس  در حال سیاه نمایی کردن در فدراسیون بوکس است تا خود را به عنوان رئیس فدراسیون حفظ کند.  ثوری دوستان خود را در  هیئت رئیسه عضو کرده است که هیچ کدام سابقه بوکس ندارند و این رشته را نمی شناسد. همچنین تعداد جلسات برگزار شده هیئت رئیسه فدراسیون بوکس  به اندازه انگشتان دست هم نمی رسد.

او افزود: متاسفانه هیچ کدام از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون را قبول ندارم و به همراه منوچهر مقصودی دیگر عضو هیئت رئیسه در مجمع سالانه فدراسیون شرکت نکردیم. همچنین ۳ ماه پیش به همراه مقصودی استعفا دادیم. در ابتدا هیئت رئیسه فدراسیون ۳ نفر بود که اکنون ثوری رئیس فدراسیون این تعداد را به ۱۵ نفر افزایش داده است. این افراد متشکل از دوستان ثوری رئیس فدراسیون بوکس هستند که هیچ کدام از این نفرات سابقه‌ی بوکس ندارند. ۳ نفر از جامعه‌ی بوکس هستیم که شامل من، نهرودی و مقصودی است. اطلاعی ندارم که نهرودی هم مانند ما در مجمع سالانه شرکت کرده است یا خیر!

او در ادامه اظهار کرد: باقی نفرات عضو در هیئت رئیسه  از روسای هیئت‌های استانی مانند کردستان، سنندج و دوستان رئیس فدراسیون و کادر فدراسیون بوکس هستند.

هویت دوست عنوان کرد: نتیجه چنین فعالیت‌های رئیس فدراسیون این است که تیم ملی بوکس ایران از جایگاه اول آسیا به  جایگاه سیزدهم سقوط کند. من در دوره ای که ایران در جایگاه اول آسیا قرار داشت کاپیتان تیم ملی بوکس ایران بودم.


بیشتر بخوانید:

مجمع سالیانه هیئت بوکس استان تهران برگزار شد

ائتلاف برای برکناری سرمربی در کمیته‌ای غیر فنی/ داد و ستد‌های مهندسی شده در بوکس

سفید دشتی سرمربی تیم ملی بوکس امید شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار