مهم‌ترین حوادث امروز نوزدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز نوزدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

محموله تخمه آفتابگردان به مقصد نرسید

سرهنگ "صادق کاظم زاد"فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین اجرای طرح کنترل و بازرسی خودرو‌های مشکوک یک دستگاه کامیون کشنده را متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو حامل ۲۳ تن تخمه آفتابگردان خارجی بود که راننده مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف خودرو و محموله بیان داشت:ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۸ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از دستگیری راننده در این رابطه خبر داد و تاکید کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

سارقی با ۴۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در "نجف آباد

 
سرهنگ "محمد حسین باباکلانی"فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد سرقت منزل در شهرستان "نجف آباد"، ماموران موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی موفق شدند یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت ۴۰۰ میلیون ریال اموال از منازل شهروندان طی ۶ مورد سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان با اشاره به اینکه متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد:سارقان از غفلت صاحبان منازل سوء استفاده می‌کردند که متاسفانه در بررسی‌های بعمل آمده از نحوه وشیوه سرقت توسط سارقان مشخص شد یکی از دلایل سرقت از منازل مالباختگان سهل انگاری آنان در خصوص استفاده از امکانات بازدارنده نظیر قفل کردن درب وپنجره بوده است که توصیه می‌شود در حفظ اموال خود بیشتر دقت کنید و فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنید.


 

کشف بیش از ۵ کیلو گرم شیشه در ایستگاه بازرسی شهید "رشیدی

 
سرهنگ "نعمت خلیلی" فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه شهید "رشیدی" شهرستان "خوروبیابانک" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو از مرز‌های شرقی کشوربه مقصد "تهران" در حرکت بود، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵ کیلو و ۲۵۰ گرم شیشه کشف شد.

سرهنگ خلیلی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک تاکید کرد: نیروی انتظامی عرصه را بر سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی تنگ و اجازه جولان را به آنان نخواهد داد.
 
 

کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر شیشه در خور و بیابانک

 
ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خوروبیابانک در شرق استان اصفهان موفق به کشف و ضبط پنج کیلوگرم شیشه از یک دستگاه خودروی سواری عبوری شدند.

سرهنگ نعمت خلیلی فرمانده انتظامی خور و بیابانک گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی رشیدی این شهرستان، هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ این میزان مواد را کشف کردند.
وی با بیان اینکه این خودرو از مرز‌های شرقی کشور به مقصد تهران در حرکت بود افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار