مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از ۳۴ کیلو گرم در "نائین

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: مامورین پلیس مبارزه بامواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد مشکوک یک دستگاه موتور سیکلت در یکی از روستا‌های شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت:ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان و شهرستان نائین به همراه ماموران یگان تکاوری به محل مورد نظر اعزام و مشاهده می‌کنند یک دستگاه موتور سیکلت در جاده خاکی حاشیه روستا رها شده که در بازرسی از خورجین آن مقدار ۳۴ کیلو و ۶۸۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین اظهار کرد:ماموران با اقدامات علمیو تخصصی خود سرانجام موفق شدند ۲ نفر سوداگر مرگ را در راه ورودی روستای دیگر شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی از همکاری مردم اهالی روستا‌های این شهرستان با ماموران پلیس تقدیر کرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران ما اطلاع دهند چرا که یک تماس آن‌ها جلوی تحرکات مجرمان را گرفته و باعث امنیت بیشتر جامعه می‌شود.
 

توقیف ۲ تن نسکافه قاچاق در "اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک کامیون که از استان‌های جنوبی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در این عملیات ۳۵۵ کارتن نسکافه خارجی به وزن ۲ هزار و ۱۳۰ کیلو که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق حمل می‌شدند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد ریال اعلام کردند، اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ خدادوست در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

پلمب کارگاه شیرینی پزی در نجف آباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد گفت: در بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از این واحد تولیدی، مقادیری شیرینی غیربهداشتی کشف و جمع آوری شد.

علیرضا غیور افزود: استفاده از رنگ‌های صنعتی و غیرخوراکی و رعایت نکردن شرایط بهداشتی در تهیه کیک و شیرینی علت تعطیلی این کارگاه بود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار