سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: با مذاکراتی که در حال انجام است سعی داریم اختلاف را حل کنیم و سرمربی تیم به کارش ادامه دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  خدا کرم ایزدپناه که در اردوی شاهین شهرداری بوشهر در بروجن حضور دارد، در خصوص اتفاقات اخیر در این تیم، گفت: آقای ویسی از اردوی تیم خارج شده و با مذاکراتی که در حال انجام است سعی داریم این اختلاف درون خانوادگی را حل کنیم و سرمربی تیم به کارش ادامه دهد.

وی بیان کرد: باید به خواسته‌های به حق سرمربی تیم احترام گذاشت تا تیم در آرامش کامل و با قدرت وارد رقابت‌های لیگ برتر شود و از حاشیه رفتن‌ها پرهیز کنیم.

سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: در بحث عقد قراردادها، با توجه به سقف هزینه‌ای که هیات مدیره تعیین کرده، عمل کرده ایم و در این راه آقای ویسی بیشترین تاثیر داشته است که همین امر نشان از دلسوزی این سرمربی است.

ایزدپناه اشاره کرد: ویسی با عشق و علاقه سکان هدایت تیم را بر عهده گرفته و قبل از بازی با ذوب آهن به بازیکنان تاکید کرد که در یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران مشغول فعالیت هستند و باید قدر این تیم و هواداران را بدانند.

انتهای پیام/ک

باید به خواسته‌های به حق سرمربی شاهین احترام گذاشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.