برگزاری دیدار‌های تدارکاتی، گرفتن چند بازیکن و حضور در تورنمنت شیراز از جمله رویداد‌هایی است که تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پیش رو دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: پس از انجام دو دیدار تدارکاتی با ذوب آهن اصفهان و آرمان گهر سیرجان، پنجشنبه صبح آخرین جلسه تمرینی در اردوی بروجن برگزار می‌شود و سپس راهی بوشهر خواهیم شد.

خداکرم ایزدپناه افزود: پس از بازگشت به بوشهر دو روز بازیکنان استراحت خواهند داشت و سپس از یکشنبه ۲۳ تیر برای حضور در تورنمنت گرامیداشت یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس راهی شیراز خواهیم شد.

وی بیان کرد: برگزاری یک دیدار تدارکاتی با تیم قشقایی شیراز قبل از آغاز تورنمنت نیز در دستور کار کادر فنی قرار دارد.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: پس از پایان تورنمنت بر اساس نوبتی که داده شده، اول مرداد برای تست پزشکی راهی تهران خواهیم شد.

ایزدپناه یادآور شد: آقای ویسی در حال رایزنی است تا در صورت امکان با یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر در تهران دیداری تدارکاتی دوم یا سوم مرداد برگزار کنیم.

وی درباره ادامه فعالیت نقل و انتقالات تیم نیز گفت: پس از جذب شیرزادی و صفرزاده با سه بازیکن گرجستانی نیز به توافق رسیده ایم و منتظریم تا آخرین بازیشان را در مرحله پلی لیگ اروپا انجام دهند و سپس به تیم ملحق شوند.

سرپرست شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: دو بازیکن تیم ملی جوانان نیز در تمرینات تیم حضور دارند که به احتمال فراوان جذب خواهند شد و رایزنی برای جذب چند بازیکن لیگ برتری نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ک

برنامه‌های شاهین شهرداری بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.