استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی توسط وزارت جهاد و ۳۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای جبران خسارت سیل فروردین ماه امسال در استان ابلاغ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باران‌های سیل آسای فرودین ماه امسال بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، راه‌های اصلی، روستایی و فرعی و همچنین شبکه‌های آبرسانی خسارت وارد کرد.

وی از بارگذاری ۴۷۴۳ پرونده در سامانه کارشناسی شده در بخش کشاورزی اعم از زراعت، شیلات و باغات خبر داد و افزود: دولت برای جبران خسارت وارده به زیرساخت‌ها اعم از راه‌ها و شبکه‌های آب شرب شهری و روستایی وارد میدان شده است.

کلانتری ابراز کرد: ۷۰۰ پرونده خسارت منزل اعم از روستایی و شهری به دلیل باران‌های سیل آسای فرودین ماه امسال تشکیل شده که تاکنون با بررسی و ارزیابی‌های دقیق ۳۵۰ مورد تایید شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۷۰۰ پرونده تشکیل شده در زمینه تعمیرات منزل ۴۳۵ مورد تایید شده است، ادامه داد: امیدوارم با نگاه ویژه مسئولان دو وزارتخانه راه و شهرسازی و نیرو و دیگر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها زیرساخت‌های خسارت دیده در استان بازسازی شود.

انتهای پیام/غ

ابلاغ کمک به سیل زدگان امسال

برچسب ها: سیل ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.