فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه فلسفه حضور پلیس در جامعه امنیت بخشی و مقابله با مجرمان است، گفت : پلیس در راستای انجام وظیفه ذاتی خود که خدمتگذاری به مردم است از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،علی اکبر جاویدانفرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بازدید از ستاد انتظامی شهرستان سنقروکلیایی گفت : در این میان برای پلیس فرد مسلمان با غیرمسلمان و شیعه یا سنی هیچ تفاوتی ندارد، بلکه آنچه که برای ما مهم است خدمتگذاری به مردم و حفظ شان و کرامت انسانی آن هاست که همواره مدنظر بوده است.

وی با اشاره به مطالبات مردمی در حوزه تامین نظم و امنیت، گفت : جامعه‌ای که از این دو مقوله برخوردار نباشد مردمانش هم در آرامش نخواهند بود، از این رو تمام تلاش پلیس در راستای تحقق نظم آفرینی و امنیت بخشی است تا رضایت شهروندان جلب شود.

 جاویدان تصریح کرد: البته در این میان نباید از همکاری مردم با پلیس برای ارتقاء امنیت اجتماعی غافل ماند، موضوعی که البته در چندسال اخیر وضعیت بسیار بهتری به خود گرفته و همین باعث شده تا امروز مجرمان از کمترین امنیت در جامعه برخوردار نباشند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با مطلوب ارزیابی کردن شرایط امنیت در سنقروکلیایی، این موضوع را نتیجه تلاش‌های بی وقفه فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان دانست و گفت: این تلاش‌های مخلصانه در درگاه خداوند متعال از اجر و پاداش زیادی برخوردار است.

وی در پایان از آمادگی پلیس برای برقراری کامل نظم و امینت در سطح استان خبر داد و گفت: مردم عزیز و ولایتمدار کرمانشاه بدانند که خدمتگذاران ان‌ها در پلیس از همه توانشان برای آسایش و امنیت آن‌ها استفاده می‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

برای پلیس فرد مسلمان با غیرمسلمان و شیعه یا سنی هیچ تفاوتی ندارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.