شعر یکی از بزرگترین ابزار هنر در کشور ما است، معبر شعر رضوی یکی از بهترین معبر‌ها برای تبلیغ و همه جا گیر کردن نام حضرت رضا (ع) است.

شعر یکی از بزرگترین ابزار هنر در کشور ما استامیر اسماعیل آذر مجری برنامه مشاعره رضوی در حرم مطهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  و در حاشیه برنامه مشاعره در موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، گفت: مشاعره رضوی از محل بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) می تواند به تصرف قلوب مردم برسد.
 
وی افزود: ابزار هنر امروزه بهترین وسیله برای نشر پیدا کردن هر موضوعی در دنیا است و در کشور ما شعر یکی از بزرگترین ابزار هنر به شمار می رود، پس معبر شعر یکی از بهترین معبر‌ها برای تبلیغ و همه جا گیر کردن نام حضرت رضا (ع) است.

وی با اشاره به برنامه مشاعره رضوی ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه آشنا شدن عموم با صفات و سیره حضرت رضا (ع) با عشق و علاقه است.

وی افزود: ما در حوزه‌های دیگری چون نقاشی، هنر‌های تجسم و... نیز کار می‌کنیم ولی می‌بینیم هیچ کدام از آن‌ها تاثیر شعر را ندارند بنابراین مشاعره رضوی یکی از اهدافش دنبال کردن قلب مردم است که در این اشعار ظاهر می‌شود.

آذر در پاسخ به تفاوت اجرا در بارگاه منور رضوی با مکان‌های دیگر گفت: من در ۶۴ ساعت فقط ۴ ساعت خوابیدم اگر بگویم خستگی را حس نکردم شاید کسی باور نکند. ذوق و شوق تمام مجریان و کسانی که آنجا کار می‌کنند طوری است که قلب شان در گرو این برنامه است. پشت این برنامه کسی است که این عشق را در ما ایجاد می‌کند و این شور را در دل ما می‌افکند.
 
انتهای پیام//ف.ح

 
مشاعره رضوی به دنبال تصرف قلوب مردم است

برچسب ها: آستان قدس ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.