معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزدگفت: سیستم GPS در واحد‌های نانوایی برای ترسیم نقشه موقعیت واحد‌های نانوایی در سطح شهر و همچنین جهت انجام و تحقق اهداف نظارتی راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهدی حاج حیدری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد از راه اندازی سیستم GPS در واحد‌های نانوایی خبرداد و گفت: این سیستم برای ترسیم نقشه موقعیت واحد‌های نانوایی در سطح شهر و همچنین جهت انجام و تحقق اهداف نظارتی راه اندازی می‌شود.

وی در ادامه با توجه به مشخص شدن پیمانکار مربوطه خواستار همکاری اتحادیه و نانوایان نسبت به انجام و تجهیر واحد‌های نانوایی به سیستم مزبور شد.

مهدی حاج حیدری افزود: پیمانکار مربوطه علاوه برپیاده نمودن اطلاعات متصدیان، نوع پخت، میزان سهمیه و موارد مشخص نمودن تناسب نوع آرد مصرفی واحد‌های نانوایی، تمیز دادن رنگ کیسه‌های آرد واحد‌های یارانه‌ای با نیمه یارانه‌ای را نیزمد نظر گرفته و اقدام نمایند.

معاون فرماندار با تاکید مجددبر ممنوعیت استفاده از سبوس دامی و انسانی درنان بیان داشت: در صورت مشاهده استفاده سبوس در نان با واحد‌های متخلف نانوایی برخورد و سهمیه آرد آن‌ها مسدود می‌شود.

این مسئول نظارت و ارزیابی نانوایی‌ها را موثر در جهت کیفیت و سلامت نان متذکر شد و گفت: به منظور تولید آرد و نان با کیفیت مطلوب یکی از طرح‌های نظارتی که با محوریت و نظارت مردم صورت می‌گیرد، اجرای سیاست تشویق و تنبیه برای نانوایان در سال ۹۸ است.

انتهای پیام/ی

راه اندازی  سیستم GPS در واحد‌های نانوایی یزد

برچسب ها: اتاق اصناف ، آشپزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.