فرماندار دلگان گفت: این شهرستان به عنوان پایلوت دولت در سال ۹۸ در سیستان و بلوچستان، رتبه برتر مدرسه سازی و احداث فضا‌های آموزشی در استان را دارد.

دلگان رتبه برتر ساخت فضاهای آموزشی را بدست آوردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مجتبی شجاعی فرماندار دلگان اظهار داشت: دلگان با شروع ساخت بیش از ۶۰ پروژه آموزشی در سال ۹۷ و امسال، رتبه برتر مدرسه‌سازی و ساخت فضا‌های آموزشی در استان را بدست آورده که این امر مرهون تلاش‌های دولت، سپاه پاسداران، بنیاد برکت، دفاتر مراجع، خیران، گروه‌های جهادی و پیگیری‌های فراوان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، آموزش و پرورش و حمایت‌های استاندار، نماینده مجلس و امام جمعه دلگان است.

وی گفت: ساخت مدارس ۱۴ معصوم فرمانداری که سه مورد تحویل و ۲ مورد در هفته آتی کلنگ زنی و اجرایی می‌شود، مدرسه شبانه روزی هودیان و ۱۰ مدرسه دیگر توسط سپاه پاسداران که در ماه جاری کلنگ زنی خواهد شد و همچنین یک مدرسه ۱۴ کلاسه از محل بازآفرینی شهری و انتخاب پیمانکار احداث تنها سالن مطالعه ۲ طبقه آموزش و پرورش دلگان که در ماه جاری کلنگ زنی می‌شود، از مهمترین اقدامات در دست اجرا در این شهرستان است.

فرماندار دلگان افزود: احداث معلم سرا، بازسازی خوابگاه دختران گلمورتی و پیش بینی اعتبار بازسازی ۲ خوابگاه پسرانه امیرالمومنین و دخترانه شهر چگردک نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در دلگان است.

وی بیان کرد: همت خیران و نهاد‌ها را در آبادانی نقطه‌ای از ایران که مردمانش در ایثار، شجاعت، نبوغ و ایمان سرآمد هستند و در عین حال از محرومیت‌های آشکار رنج می‌برند به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با این حرکت خوب عمرانی در حوزه فضا‌های آموزشی شاهد انقلابی در سرانه کلاس‌های درس طی ۲ سال آتی باشیم.

گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در ۴۸۲ کیلومتری جنوب غرب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

ساخت فضا‌های آموزشی در جنوب سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: دانش آموزان ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار