معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: طرح تابستان با ورزش با همکاری هیات های ورزشی در سطح شهر کرمانشاه اجرا می شد.

اجرای طرح تابستان با ورزشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،رشیدی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح «تابستان با ورزش» خبر داد و گفت:طرح «تابستان با ورزش» از سوی وزیر ورزش و جوانان به همه استان ها ابلاغ شده و قرار است که از طریق برنامه «تابستان با ورزش» شاهد مشارکت مردم، خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه در برنامه‌های متنوع ورزش همگانی باشیم.

رشیدی بیان داشت: این برنامه مقرر شد از اوایل تیرماه لغایت اواخر شهریور ماه با همکاری هیات های ورزشی ، با حضور خانواده ها، نوجوانان و جوانان ویژه بانوان و آقایان در شهر کرمانشاه اجرا می شود.

رشیدی افزود: هیات های ورزشی شهرستان می توانند در پررنگ کردن این طرح و ورزش همگانی نقش به سزایی در سلامت، شادابی مردم داشته باشند و موجب ارتقای شور و نشاط در بین جامعه شوند.

وی در ادامه گفت: انتظار داریم هیات های ورزشی با برنامه ریزی مناسب و مطلوب و با هماهنگی این طرح ملی تابستانه را با کیفیت و گستردگی بهتر در شهر کرمانشاه اجرا کنند.


وی بیان  کرد: قطعاً با این هماهنگی، انسجام، حمایت و همدلی که در ورزش استان کرمانشاه وجود دارد، این استان می تواند افتخارات بیشتری در همه رشته های ورزشی برای کشور به ارمغان بیاورد و ملی‌پوشان زیادی در رشته های مختلف ورزشی در استان کرمانشاه فعالیت دارند که مایه افتخار برای استان و کشور هستند.

همتی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان عنوان کرد: از طرفی هیات های ورزشی نیز پشتوانه اصلی ورزش به شمار می روند. لذا هر چه این هیات های ورزشی در شهرستان پویاتر و فعال‌تر باشند، ورزش استان توفیق بیشتری کسب می کند. امیدواریم در سال جاری با حمایت‌های روساء هیات های ورزشی شاهد توفیقات بیشتر کمی و کیفی ورزش استان هم در زمینه همگانی و هم در بعد قهرمانی باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

 

هیات های ورزشی نیز پشتوانه اصلی ورزش به شمار می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.