رئیس پلیس فتا استان سیستان وبلوچستان در خصوص شگرد جدید کلاهبرداران از طریق سایت‌های کاربر محور و آگهی دهنده تحت عنوان "رهن و اجاره خانه" هشدار داد.

هشدار در خصوص کلاهبرداری تحت عنوان رهن و اجاره خانهسرهنگ علی سرحدی رئیس پلیس فتا استان سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: : اخیراً پرونده‌هایی به پلیس فتا ارجاع شده که در آن برخی از شهروندان جهت تهیه مسکن به سایت‌های کاربر محور آگهی دهنده مراجعه کرده و برای رهن و اجاره خانه، با آگهی‌هایی روبرو شده اند که قیمت‌های ارائه شده در آن آگهی ها، کمتر از قیمت واقعی در بازار مسکن می‌باشد.

وی افزود: در این آگاهی‌ها افراد شیاد با عناوینی، چون " اگر خواهان این خانه هستید پس تا قبل از اینکه به دیگری قول اجاره داده شود، مبلغ.. به حساب... به عنوان ودیعه پرداخت نمایید" سعی در به دام انداختن قربانیان خود دارند و پس از دریافت وجه واریزی، جوابگوی تلفن خود نمی‌باشند.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست به هیچ وجه فریب افراد کلاهبردار را نخورده و از پرداخت هرگونه وجه تا قبل از دریافت جنس خود و یا انجام تعهد شخص فروشنده خودداری کنند.

سرهنگ سرحدی با اشاره به قابلیت‌های سایت پلیس فتا آن را پل ارتباطی با شهروندان خواند و گفت: پلیس فتا از مردم فهیم و دانا درخواست می‌کند در صورت موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی بخش گزارشات مردمی، گزارش نمایند.

انتهای پیام/ع

هشدار  پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار