ویژه برنامه بزرگداشت روز ادبیات کودکان و نوجوانان با حضور نویسندگان و شاعران در شیراز برگزار شد.

برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت روز ادبیات کودکان و نوجوانان در شیرازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،سعید حسام پور رئیس مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز در این مراسم با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان بخش بسیار مهمی از مخاطبان جامعه ادبی هر کشوری هستند، گفت: ایران همچنان در کشور از نظر ادبیات کودک و نوجوان دارای جایگاه ویژه‌ای است.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این ویژه برنامه‌ها رشد و فرهنگ سازی بیشتر ادبیات کودک و نوجوان و تبیین اهمیت ادبیات کودک در جامعه است.

همچنین زهرا افتخاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز در این مراسم تصریح کرد: این ویژه برنامه با همکاری مرکز مطالعات ادبی کودکان و نوجوانان دانشگاه شیراز انجمن ادبی سروناز برگزار و با پنل‌های تخصصی که با اساتید علمی و پژوهشی دانشگاه شیراز تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه نقدادبی ویژ ه مربیان، نویشندگان و شاعران، برگزاری کارگاه نوشتن خلاق و انجمن ادبی سروناز با حضور اعضای نوجوان و تجلیل از فعالان حوزه کودک و نوجوانان از جمله برنامه‌های روز ادبیات کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس است.

انتهای پیام/ت

برپایی ویژه برنامه بزرگداشت روز ادبیات کودکان و نوجوانان در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار