مهم‌ترین حوادث امروز ۱۸ تیر ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه (۱۸ تیر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مرگ کودک ۲ ساله با مصرف متادون

 سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت امروز گفت:  پسر بچه ای ۲ ساله از روی کنجکاوی و به علت غفلت والدین مقداری از شربت متادون را که در دسترس قرار داشت را خورد که موجب مرگ وی شد.

وی افزود: اگرچه والدین فرزند خود را به مرکز درمانی بردند، اما تلاش پزشکان نتیجه نداد و کودک جان باخت.

جستجو برای یافتن جسد جوان ۳۵ ساله در تالش ادامه دارد

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی شهرستان تالش گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر غرق‌شدن فردی در ساحل روستای نصرت آباد این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر، مشخص شد مردی ۳۵ ساله که برای شنا به خارج از طرح سالم‌سازی دریا رفته بود به دلیل عدم تسلط و مهارت کافی در شنا، غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش، با اشاره به اینکه جسد فرد غرق شده مفقود است، گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن جسد با همکاری پلیس، نیرو‌های امدادی، بسیج و بومی‌های محلی همچنان ادامه دارد.

سرهنگ جمال دار، در پایان از شهروندان و مسافران خواست، برای شنا در سواحل حتماً از مناطقی که به صورت طرح سالم‌سازی و ایمن ایجاد شده استفاده کنند و از شنا کردن در خارج از طرح‌ها، رودخانه‌های خروشان و دارای عمق زیاد خودداری و به علائم و هشدار‌های ایمنی توجه کنند.

 

انتهای پیام/م. ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.