مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: از ۳۵۶ آسانسور بازبینی شده فقط ۳۰ آسانسور مجوز استاندارد دریافت کرده اند.

صارمی مدیرکل استاندارد استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: سال گذشته از ۱۵۶ ساختمان و ۳۵۶ آسانسور بازبینی شده، فقط حدود ۳۰ آسانسور مجوز استاندارد دریافت کردند.

صارمی افزود: به ساختمان‌های مسکونی تازه ساخت بدون داشتن تاییدیه استاندارد آسانسور، مجوز پایان کار داده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: صدور مجوز استاندارد برای این ساختمان‌ها هم یک ساله است و پس از این مدت باید مالکان آسانسور را بازنگری کنند.

مدیر کل استاندارد با اشاره به آسانسور‌های ادارات دولتی هم گفت: مدیران برای بازرسی از آسانسو‌های ادارات با بازرسان استاندارد همکاری نمی‌کنند.

مدیرکل استاندارد استان گفت: ساختمان‌هایی هم که قبل از اجباری شدن استاندارد، آسانسور نصب کرده اند، به مالکان آن‌ها اخطار داده شده است.

صارمی در باره استانداردسازی کالا‌ها هم افزود: امسال استاندارد نشان ۶۴ کالا از جمله مواد غذایی، شیمیایی، شوینده، وسایل ساختمانی و نساجی بازنگری شد ه است.

وی درباره وضعیت استاندارد شهربازی‌ها هم گفت: در شهربازی‌ها با توجه به اینکه مالک آن مشخص و محصور است کمترین مشکل را داریم.

مدیرکل استاندارد استان گفت: بیشترین مشکل ما در پارک بازی‌ها است که در صورت استاندارد نبودن به دهیار‌ها و شهرداری‌ها برای جمع آوری تذکر داده می‌شود.

انتهای پیام/ک

بازبینی ۳۵۶ آسانسور در قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.