دانشگاه فردوسی به عنوان مشاور عالی طرح مثلث توسعه اقتصادی انتخاب شد.

نقش کاربردی دانشگاه ها در طرح مثلث توسعه اقتصادی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بهرامی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد در جلسه نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان در دانشگاه فردوسی گفت: بر اساس توافق حاصل شده با مدیران دانشگاه فردوسی مشهد، این مرکز آموزش عالی در ساختار طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به عنوان مشاور عالی در نظر گرفته می شود.

وی تصریح کرد: طرح استاندار به عنوان یک مدل توسعه ای با توجه به شرایط فعلی جامعه بسیار ارزشمند است اما در اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی باید جایگاه دانشگاه و مجامع علمی پررنگ تر دیده شود.

 یوسفی مدیر اندیشکده مرکز توسعه فناوریهای پیشرفته دانشگاه فردوسی گفت: این طرح به عنوان فرصتی برای هم اندیشی و تاملی بر روی موضوعات کلیدی توسعه ای در استان است و به عنوان الگویی درونزا با تکیه بر منابع داخلی، توسعه را از سطح خرد شروع و به سطح کلان گسترش می دهد.

وی تصریح کرد: واکاوی طرح های گذشته، تجزیه و تحلیل دقیق علل موفقیت و ناکامی طرح های مشابه و توجه ویژه به ریشه یابی دلایل عدم موفقیت رونق تولید در استان ضروری است و بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی  گفت: با توجه به نقش ویژه جامعه علمی در توسعه همه جانبه استان، دانشگاه فردوسی مشهد در ساختار مثلث توسعه اقتصادی به عنوان مشاور عالی به رسمیت شناخته می شود.

وی تصریح کرد: تعهدات دانشگاه فردوسی مشهد در قالب تفاهم نامه ای با نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی اجرایی خواهد شد.
 
انتهای پیام//م.ی
 

دانشگاه فردوسی مشاور عالی طرح  مثلث اقتصادی

برچسب ها: استانداری ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.