معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: همه ارکان امنیتی استان به دنبال ایجاد احساس امنیت روانی در مردم هستند و طرح‌هایی در این زمینه تدوین و اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در نشست مشترک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با استاندار، گفت: اعضای شورای تامین در تلاش هستند که بستر‌های امنیتی را به گونه‌ای فراهم کنند که همه زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا (ع) در امنیت کامل به سر ببرند و هیچ تهدید امنیتی متوجه استان نباشد.

وی ادامه داد: آسیب‌ها و تهدیدات امنیتی در خراسان رضوی احصا، و در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شده است تا راهکار‌های مقابله با این تهدیدات مشخص و اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه برخی از جرایم خشن و نزاع‌ها در استان از بعد امنیتی افزایش یافته است، گفت: برای کنترل شرایط، برخورد با ارازل و اوباش در دستورکار قرار گرفته است و خوشخبتانه در دو ماهه اخیر شاهد کاهش چشمگیر نزاع‌های دست جمعی بوده ایم لذا مقرر شد برخورد با این افراد همچنان تداوم پیدا کند.

جعفری با اشاره به اقدامات انجام شده برای برقراری امنیت در هنگام برگزاری مسابقات فوتبال، افزود : خوشبختانه علی رغم همه نگرانی ها، امنیت مسابقات بسیار مهم به صورت کامل برقرار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه توسعه برنامه‌های اقتصادی، آموزشی و فرهنگی در نقطه صفر مرزی هم در دستورکار قرار دارد، گفت: حمایت از مرزنشینان بسیار اهمیت دارد که در صورت اجرایی شدن طرح‌های سرمایه گذاری، در حوزه معیشت مرزنشینان تحول جدی اتفاق خواهد افتاد.
 
انتهای پیام//ج.ر

توسعه برنامه‌های اقتصادی، آموزشی و فرهنگی در نقطه صفر مرزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.