مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ثبت نام ۱۸۷۹ شرکت تعاونی در استان در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر و کسب رتبه نخست کشوری خبر داد.

کرمانشاه در ثبت نام چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر رتبه نخست کشور را داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ثبت نام ۱۸۷۹ شرکت تعاونی در استان در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر و کسب رتبه نخست کشوری خبر داد.


وی بیان کرد: ثبت نام از تعاونی‌های برتر جهت حضور در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر کشور از ۸ خرداد آغاز و تا دهم تیرماه پایان یافت و از بین نزدیک به ۳ هزار شرکت تعاونی فعال و در حال بهره برداری در استان تعداد ۱۸۷۹ تعاونی موفق به ثبت نام در این رقابت شدند.

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  از کسب نخست کشوری کرمانشاه در ثبت نام تعاونی‌ها در چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر، گفت: الگوی کسب و کار‌های تعاونی نسخه شفا بخش غلبه بر شرایط کنونی اقتصادی است و این الگو با ساماندهی سرمایه‌های انسانی متبحر و ماهر و تجمیع و مدیریت دارایی‌های خرد و هدایت آن‌ها به سمت ایجاد و گسترش کسب و کار و کارآفرینی، می‌توانند در سال رونق تولید، به خلق و آفرینش محصولات و خدمات مطلوب و با کیفیت و اشتغال آفرینی پایدار برای جوانان دانش آموخته دانشگاهی نقش آفرینی نماید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: کسب و کار‌های تعاونی کماکان پابه رکاب و آتش به اختیار برای مواجه شدن همه جانبه با شرایط سخت و حضور مقتدرانه در روز‌های دشوار د رهمه عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی آماده نقش آفرینی هستند.

وی  در خصوص کیفیت ثبت نام تعاونی‌ها اظهار نمود: بیش از ۶۰ درصد تعاونی‌های فعال و در حال بهره برداری استان در جشنواره بسترسازی و ثبت نام نموده اند و بیش از ۷۰ درصد از ثبت نام شدگان دارای مدارک و مستندات کامل هستند.

وی دارابودن ۳ سال سابقه، فعال و در حال بهره برداری بودن، دارا بودن بیلان مالی مثبت از آغاز سال ۹۵ تاکنون از مهمترین معیار سنجش برتری می‌باشد و ادامه داد: ۹ درصد از ۲۱ هزار شرکت‌های تعاونی که در سامانه ثبت نام نموده اند مربوط به استان کرمانشاه می‌باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین عنوان نمود: داوری سایبری، بازدید میدانی و تشکیل جلسات کارگروه علمی و هیات داوری در مرحله بعد برابر دستورالعمل‌های مربوطه و مدارک و مستندات مثبته، تعاونی‌های برتر استان را مشخص و برای داوری به جشنواره ملی به ستاد معرفی می‌شوند.
حسن عزیزی در پایان اظهار امیدواری کرد: امید است بتوانیم این رویداد فرهنگی و ترویجی بزرگ را در راستای شناسایی کسب و کار‌های تعاونی به گونه‌ای برگزار نمائیم که به توسعه خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی سازمانی در شرکت‌های تعاونی منجر شود و سهم اقتصاد تعاونی‌ها را در اقتصاد ملی افزایش یابد.

انتهای  پیام/ز



 

ثبت نام ۱۸۷۹ شرکت تعاونی در استان کرمانشاه در جشنواره 

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.