فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت:در شهرستان اسلام آباد غرب ۲۱۲۱ فرصت شغلی در سال ۹۸ پیش بینی شده است که بر اساس گزازش از سامانه رصد تعداد ۳۶۲ فرصت شغلی ایجاد شده است .

هدفگذاری ایجاد ۲۱۲۱ فرصت شغلی در سال ۹۸به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حیدری فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در دیدار با عزیزی مدیر کل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:در شهرستان اسلام آباد غرب ۲۱۲۱ فرصت شغلی در سال ۹۸ پیش بینی شده است که بر اساس گزازش از سامانه رصد تعداد ۳۶۲ فرصت شغلی ایجاد شده است .

وی بیان کرد:ان شاالله با اجرایی سند اجرای اشتغال شهرستانی و ایجاد اشتغال های جدید در رفع بیکاری در شهرستان اسلام آباد غرب در پایان سال ۹۸ شاهد باشیم.

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  با اشاره به  ابلاغ سند اجرایی اشتغال سال ۱۳۹۸ شهرستان اسلام آباد غرب گفت: براساس سند اجرایی اشتغال سال ۹۸ کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در پایان سال ۹۸ هدف گذاری شده است.


وی بیان کرد : در این سند تلکلیف حداقل ایجاد اشتغال در شهرستانها برای فرماندار  ، دستگاه اجرایی و موسسات و بانکهای عامل شخص شده است.

انتهای  پیام/ز

 

ابلاغ سند اجرایی اشتغال سال ۱۳۹۸ شهرستان اسلام آباد غرب

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.