فرمانده سپاه روح الله گفت: دشمن با تمام توان خود به میدان جنگ اقتصادی وارد شده است.

دشمن با تمام توان خود به میدان جنگ اقتصادی وارد شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،    سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج شهرستان خمین با اشاره به اینکه نظام اسلامی امروز در شرایط حساس قرار دارد، افزود: برخلاف جنگ نظامی که از فاصله دور و در فضای عملیاتی دولت‌هایی به نیابت از دشمن با ما درگیر بودند، دشمن امروز با تمام توان خود به میدان جنگ وارد شده است.

سردار کریمی داشتن رهبری بزرگ، آرمان‌ها و اهداف سترگ و ملت قهرمان را از مؤلفه‌های اقتدار یک کشور بیان کرد وافزود: تمدن اسلامی آرمان ارزشمند نظام اسلامی است که پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی زمینه این تمدن را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: مقاومت و ایستادگی به معنای دفاع از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی است و مقاومت ملت پرافتخار ایران در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی پاسخ محکمی به یاوه گویی‌های دشمنان نظام است.

بسیج و سپاه با حضور فعالانه سبب رشد و پیشرفت کشور شده اند

حجت الاسلام حسینی پور امام جمعه شهرستان خمین هم در این مراسم گفت: بسیج و سپاه با حضور فعالانه در حوزه‌های مختلف توانسته است سبب رشد و پیشرفت کشور شود.

حجت الاسلام حسینی پور افزود: افزایش اقتدار نظام اسلامی موهبتی ارزشمند است و نیرو‌های نظامی و انتظامی با تقویت قدرت خود، عامل امنیت کشور شده اند.

در مراسمی با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان، سرهنگ پاسدار سید محمد مهدی میرهادی به عنوان فرماندهی جدید ناحیه مقاومت بسیج خمین معرفی واز زحمات سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی تقدیر شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.