فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در ساوه گفت: از گردنه جنگ اقتصادی هم با سرافرازی عبور خواهیم کرد.

از گردنه جنگ اقتصادی هم با سرافرازی عبور خواهیم کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در مراسم گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن سلمان ساوجی ساوه گفت: ما در جنگ تحمیلی بدون هیچ گونه امکاناتی توانستیم دشمنان ملت و کشور را به زانو درآوریم و امروز نیز در جنگ اقتصادی علیرغم مشکلات موجود، با مقاومت و پایداری از این گردنه سخت با سرافرازی عبور خواهیم کرد.

سردار فضلی با اشاره به اینکه در فتح خرمشهر ارزش‌های والای انسانی فتح شد، افزود: اگر امروز از تهدیدات دشمن ترسی نیست و جرات حمله نظامی از آن گرفته شده، به برکت فتح خرمشهر و قدرت بازدارندگی ملت ایران است.

وی اضافه کرد: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد یک امداد غیبی الهی بود که توسط فرزندان ملت به ثمر نشست.

در عملیات بیت المقدس   ۵هزارو ۴۰۰ کیلومتر از جغرافیای سرزمینی ایران  آزاد شد

این فرمانده جبهه‌های دفاع مقدس بیان کرد: ملت ایران در عملیات بیت المقدس توانست ۵هزارو ۴۰۰ کیلومتر از جغرافیای سرزمینی ایران را آزاد نماید و بیش از ۲۰ هزار اسیر و ۱۶ هزار کشته و زخمی بر ارتش بعث واردکند.

مراسم گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن سلمان ساوجی ساوه با حضور مسولین برگزار و از سه خانواده شهید عملیات بیت المقدس شهرستان ساوه با اهدا لوح تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار