نایب رییس فراکسیون ولایی مجلس گفت: به راحتی می‌توانیم از جنگ اقتصادی آمریکا عبور کنیم.

به راحتی می‌توانیم از جنگ اقتصادی آمریکا عبور کنیم /عقب نشینی برابر آمریکا یک فتنه اقتصادی استدهقان، نایب رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: هرچند آمریکا تحریم‌ها و تنگنا‌هایی از لحاظ اقتصادی برای ما ایجادکرده، اما ما به راحتی می‌توانیم از جنگ اقتصادی آمریکا عبور کنیم.

دهقان افزود: ما معتقدیم که راه حل مشکلات کشور ایستادگی در برابر آمریکا، استفاده از ظرفیت‌های داخلی، منطقه ای، شرقی و قطع امید کردن از آمریکا و اروپاست.

وی اضافه کرد: تردیدی نیست آمریکایی‌ها هرکاری بتوانند علیه ما انجام میدهندو امروز در واقع آمریکا برای فشار آوردن به ایران فشار اقتصادی را چاشنی کرده است، اما مشکل ما در داخل کشور هست که تعدادی از افراد هم چنان امیدشان به این است که با عقب نشینی در برابر آمریکا مشکلات را حل کنند.

عقب نشینی برابر آمریکا یک فتنه اقتصادی است

نایب رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از رفقا فکر می‌کنند همچنان با عقب نشینی برابر آمریکا می‌توانند مشکلات را حل کنند و ما این راه را غلط میدانیم و این یک فتنه اقتصادی است.

وی بیان کرد: آن‌هایی که نامه پراکنی می‌کنند و می‌گویند ما باید عقب نشینی کنیم و با آمریکا مذاکره کنیم تا مشکلات حل شود، این بستری برای یک فتنه جدید در کشور است والا ما ظرفیت کافی برای عبور از تحریم‌های آمریکا و شکستن این تحریم‌ها را داریم.

دهقان با اشاره به نقش مردم در این شرایط بیان کرد: ردم باید روشن شده و در جریان باشند که چه خطری در انتظار کشور هست و مهم‌ترین خطر این است که برخی از مسئولان ما به جای تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه، همه نگاهشان به آمریکا و اروپا باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.