استاندار مرکزی در دیدار با جمعی از فرماندهان بسیج ادارات این استان گفت: باید با تمام ظرفیت‌ها در جامعه از بسیج دفاع کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سید علی آقا زاده استاندار مرکزی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان بسیج ادارات این استان گفت: امروز باید با تمام ظرفیت‌ها از بسیج مستضعفین در جامعه دفاع کرد و همچنان دوشا دوش آنان در راستای حفظ نظام حرکت کرد.

آقا زاده با اشاره به تفکر حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج گفت: تاسیس بسیج مستضعفین در سال ۵۸ به فرمان امام راحل یکی از برکاتی بود که هنوز هم بعد گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی شاهد این حرکت عظیم هستیم.

وی با بیان اینکه نیاز انقلاب بود که نیرویی از دل مردم برای حمایت از مظلوم و مقابله با دشمنان به وجود آید اضافه کرد: هدف امام خمینی (ره) از تشکیل بسیج تنها هدف نظامی نبود بلکه تشکیل راهبردی سازنده در جامعه مد نظر حضرت امام (ره) بود.

استاندار مرکزی ادامه داد: همه ما باید برای حفظ و پاسداری از این حرکت بزرگ که در جهت حفظ نظام و یکی از تفکرات حضرت امام است قدم برداریم.

  بسیجی باید درک بالایی از جنگ اقتصادی داشته باشد

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم در این دیدار گفت: یک بسیجی باید از جنگ اقتصادی در جامعه درک بالایی داشته باشد تا بتواند همه جانبه در جهت پیشرفت کشور و ارزش‌های انقلاب دفاع کند.

سردار کریمی با اشاره به اینکه تفکر و فرهنگ بسیجی بسیار حائز اهمیت است افزود: امروز در جامعه اسلامی این فرهنگ و تفکر در همه زمینه‌ها توانسته است بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کند.

وی اضافه کرد: تفکر بسیجی در جامعه نماد همدلی و وحدت وتفکر و اقدام و عمل بسیجی بر پایه عدل و عدالت است و یک بسیجی خود را باید خدمت گذار جامعه و مظلوم بداند و همه تلاش خود را بر این بگذارد تا بتواند روحیه امید و نشاط را در جامعه زنده نگه دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تلاش و فعالیت بسیجیان در پایگاه‌ها بیان کرد: بسیجیان همواره در کنار محرومین هستند و هر جایی که نیاز به حمایت از محرومین بوده از جان و دل قدم برداشته اند.

در پایان این دیدار از تعدای از فرماندهان نمونه بسیج ادارات استان مرکزی تجلیل شد.

باید با تمام ظرفیت‌ها در جامعه از بسیج دفاع کرد

انتهای پیام/ج

برچسب ها: استانداری ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.