استاندار مرکزی در بازدید از شرکت هپکو اراک از بازگشت رونق تولیدبه این شرکت خبر داد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از شرکت هپکو اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از بازگشت رونق تولید به این خبر داد و گفت: اکنون دوباره شرکت هپکو  با تلاش مضاعف کارگران چرخ اقتصاد کشور را به گردش درآورده است.

آقازاده افزود: با تدبیر مسئولان و حمایت دولت چرخ تولید کارخانه هپکو اراک که مدتی نه چندان دور قطب تولید ماشین آلات راهسازی و تامین قطعات در کشور بود بار دیگربه گردش درآمد.

وی اضافه کرد:این شرکت حقوق ۳ ماهه اخیر کارگران خود را از محل تولیدات خود پرداخت کرده است و دولت هم قول داده است که خرید تولیدات شرکت هپکو در اولویت باشد.

آهنگ دلنواز تولید در همه سالن‌های هپکو طنین انداز شده

استاندار مرکزی با بیان اینکه امروز روز خوبی برای استان مرکزی حتی کشور است اظهار کرد: در حالی که هفته وحدت را سپری میکنیم و در هفته بسیج هستیم اتفاق مبارک و میمونی افتاد و دوباره صدای فلز و برش و جوش و دستگاه‌ها را  در  هپکو می‌شنویم و این آهنگ دلنواز در همه سالن‌های شرکت با سابقه هپکو طنین انداز شده است.

وی تصریح کرد: بازدید امروز برای این بود که یک بار دیگر ثابت کنیم که قدرت عقل و تدبیر و مدیریت دسته جمعی و همدلی و همفکری میتواند گره‌های خیلی بزرگ  حتی چیز‌هایی که برخی فکر کردن نمی‌شود باز کند.

در زمان تحریم دشمنان شاهدگردش چرخش تولیدشرکت هپکو هستیم

آقازاده بیان کرد: همین طور که میدانید شرکت هپکو در طول ۲ سال گذشته مشکلات زیادی داشت که الحمدالله امروز به سرپنجه تدبیرو با حمایت‌های همه دستگاه‌های دولت تدبیر و امید و در روز و سالی که به تحریم دشمنان سپری میشود شاهد بازتولید و گردش چرخش تولید و ایجاد طنین صدای تولید در شرکت هپکو هستیم.

وی گفت: به برکت تلاش همه مدیران و همه کارگران شرکت هپکو، شورای تامین استان مرکزی و همه کسانی که در این زمینه نقش داشتند و ستاد رفع موانع تولید در کشور و استان شاهد این هستیم که الحمدالله تولید در هپکو از سر گرفته شد.

بازگشت رونق تولید به شرکت هپکو اراک

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
لطفا اجازه ندهید این شرکت ارزشمند از بین برود