فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: بیش از ۳ هزار دانشجوی بسیجی در قالب ۱۰۰ گروه جهادی در گرمای بالای ۴۵ درجه در این شهرستان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان ریگان، امروز در بازدید از فعالیت اردو‌های جهادی شهرستان ریگان گفت: این اردو‌های جهادی در قالب بسیج محلات و دانشجویانی از سه استان اصفهان ،تهران ویزد مشغول خدمات رسانی به روستا‌های محروم شهرستان ریگان هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های بسیج مردم یاری است اظهار کرد: اردو‌های جهادی در شهرستان ریگان در روستا‌های محروم تا پایان تابستان ادامه خواهند داشت.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان ابراز کرد: این اردو‌های جهادی در مباحث عمرانی شامل ساخت ۱۲ خانه مدد جوی کمیته امداد فعالیت دارند که تا کنون پیشرفت ۵۰ درصدی داشته اند.

دهقانیان بیان داشت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این دانشجویان نیز ساخت ۲۰۰ سرویس بهداشتی را نیز در روستا‌های محروم شهرستان آغاز نموده اند.

وی افزود: ساخت دو باب خانه عالم در روستا‌های محروم شهرستان ریگان از دیگر فعالیت اردو‌های جهادی در این شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان با اشاره به اینکه در این اردو‌های جهادی از ظرفیت خیرین نیز استفاده شده است بیان داشت: ساخت دو واحد آموزشی نیز در قالب فعالیت‌های اردو‌های جهادی از جمله فعالیت‌های گروه جهادی در این شهرستان است.

دهقانیان یاد آور شد: در عرصه‌های فرهنگی بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز از مزایای فعالیت‌های فرهنگی شامل آموزش قران ومباحث دیگر نیز بهره مند شدند.

وی اظهار کرد : در قالب اردو‌های جهادی از ظرفیت خیرین برای تهیه لوازم سرمایشی وفرش خانواد‌های مستضعف نیز یاری گرفته شده است.

انتهای پیام/ی

فعالیت ۳ هزار دانشجوی بسیجی در قالب ۱۰۰ گروه جهادی ریگان

برچسب ها: سپاه ، اخباردانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار