رئیس اداره نگهداری ابنیه راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران ، سه باب راهدارخانه در جاده‌های ارتباطی استان در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محسن محمد نژاد رئیس اداره نگهداری ابنیه راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:به منظور خدمات رسانی مطلوب و به هنگام برای مسافران و بازماندگان در راه ها،  سه باب راهدارخانه (راهدارخانه عالیکلا محور ساری-سمنان، راهدارخانه ولی آباد جاده کندوان، راهدارخانه گزنگ محور هراز) با اعتباری بیش از بر ۲۸ میلیارد ریال در حال ساخت است که تا قبل از اجرای عملیات راهداری زمستانی امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی با توجه به شرایط ویژه جاده‌های و وجود گردنه و راه‌های کوهستانی در استان افزود: ضروری است تا با احداث راهدارخانه و استقرار ماشین آلات و نیروی مجرب و کارآمد راهداری، محور‌هایی ایمن و ترددی روان در این استان ایجاد شود.

محمدنژاد در ادامه راهدارخانه‌ها را محلی امن برای مسافرین در مواقع ضروری دانست و گفت: راهدارخانه‌ها بهترین مکان برای خدمات رسانی مطلوب و به موقع برای مسافران و بازماندگان در راه‌ها هستند.

وی افزود: این راهداخانه‌ها برای استقرار شبانه روزی راهداران و تجهیزات امدادی و تعمیراتی احداث می‌شود که امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم در سطح جاده‌های استان مازندران باشیم.

گفتنی است:در حال حاضر ۲۲ باب راهدارخانه در جاده‌های مازندران وجود دارد.
انتهای پیام/س
 

احداث سه باب راهدارخانه جدید در جاده‌های ارتباطی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار