راهداری لاریجان آمل برای برفروبی زمستانه در این محور مهم ارتباطی آمادگی کامل دارد.

یوسف جغتا رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه چندین نقاط حادثه خیز در محور هراز شناسایی شد که در حال ایمن سازی آن‌ها هستیم، گفت: هنگام بارندگی محور هراز لغزنده است و مسافران و ماشین‌هایی که قصد تردد در آن را دارند باید به نکات ایمنی توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه رمپ ورودی شهر رینه از جمله نقاط حادثه خیز به شمار می‌رود که نیاز به ایمن سازی است گفت: رانندگان در محور هراز به علائم راهنمایی و رانندگی و اخطاری توجه نمی‌کنند که همین موضوع موجب تصادف می‌شود.

جغتا با بیان اینکه در جاده‌های کوهستانی مانند محور هراز نهایت سرعت باید ۶۰ کیلومتر بر ساعت باشد، افزود: تونل شماره نه نیز نیاز به ایمن سازی دارد.

رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان با بیان اینکه چندین نقطه حادثه خیز در محور هراز وجود دارد که در سال چندین تصادف در ان مکان اتفاق می‌افتد و نیاز به تعامل استان و شهرستان برای بهبود وضعیت آن است افزود: تعداد پنج دستگاه نمک‌پاش، یک دستگاه آب‌نمک‌پاش، دو دستگاه خودروی سنگین گریدر، سه دستگاه لودر و تعدادی کامیون آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

وی با اشاره به جلسه با دهیاران بابت تامین نمک در روز‌های برفی، گفت: اکثر روستا‌های لاریجان که دارای سکنه هستند و مردم تردد می‌کنند به نمک تجهیز شدند تا در روز‌های برفی از ان استفاده کنند.

۴ راهدارخانه در محور هراز آماده خدمت رسانی به مردم است.

انتهای پیام/ک


تردد ایمن در محور هراز با حضور حداکثری راهداران

برچسب ها: راهداری ، برف و کولاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.