معاون هماهنگی و امور اقتصادی خراسان رضوی گفت: می‌توان با واگذار کردن اقتصاد به بخش خصوصی باعث تقویت و موفقیت استان‌ها و در نتیجه کشور شویم.

کشور را گران اداره می‌کنیم/واگذار کردن اقتصاد به بخش خصوصیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه معارفه ریاست جدید سازمان صمت که در ساختمان اتاق بازرگانی برگزار شد گفت: اختیارات زیادی از مدیران گرفته شده که می توان به ارزیابی محیطی اشاره کرد و نمونه آن ارزیابی محیطی یک مرکز در سبزوار است که سال‌ها بی نتیجه مانده است.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، اقتصاد نقطه کلیدی بوده و چالش گام دوم، صنف‌های مدیریتی می‌باشد، تصریح کرد: کوتاه کردن فرآیندها، بحث و بررسی در زمینه صادرات و واردات و نیز تامین مالی و مواد اولیه و همچنین سرمایه در گردش بانکی از مواردی است که باید در حوزه اختیارات ما قرار گیرد تا پیشرفت روز افزونی را شاهد باشیم.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: کشور را خیلی گران اداره می‌کنیم و حتی در کشوری چون افغانستان قیمت‌ها بسیار ارزان‌تر از ایران است و می‌توان با واگذار کردن اقتصاد به بخش خصوصی باعث تقویت و موفقیت زیاد استان‌ها و در نتیجه کشور شویم.
 
رسولیان افزود: برای پیشرفت بیشتر در حوزه اقتصادی، ٢٥وظیفه تعریف کردیم و هر وظیفه را به عهده بخشی واگذار کردیم که باعث اخذ مجوز در ٣هفته گذشته بابت طرح‌های ناکام مانده شده است.

انتهای پیام//ر. س



چالش صنف‌های مدیریتی باید کاهش یابد

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.