نظارت بر امر بازار‌های استان در ایام سفر‌های تابستانی با مشارکت اتاق‌های اصناف استان از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد.

نظارت بر بازارهای خراسان رضوی در ایام تابستانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، راضیه علیرضایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درمراسم جشن روز ملی اصناف،گفت: نظارت بر امر بازار‌های استان در ایام سفر‌های تابستانی با مشارکت اتاق‌های اصناف استان از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار داشت: اصناف یکی از مهمترین ارکان تولید هستند، زیرا محصول تولیدی تولیدکننده را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند و حلقه واسط بین این دو گروه هستند.

علیرضایی افزود:ما باید یک شبکه توزیع مطمئن داخلی در مجموعه اصناف ایجاد کنیم تا جلو رشد تورم گرفته شود.

وی افزود: از رئسای اتحادیه‌ها می‌خواهیم که در امر توزیع کالا‌ها محصولات اساسی و پرنیاز صنف کاری خود داشته باشند تا آن محصول با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در شرایط سخت تحریمی و گرانی به‌دست مصرف‌کننده برسد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به نقش مهم بازرسی در اصناف، گفت: کار بازرسی پس از تامین کالا و ایجاد یک فرآید آرام معنا پیدا می‌کند و این مهم در زمانی که مشخص نمی‌کند چه میزانی از کالای موردنیاز به دستمان خواهد رسید معنایی پیدا نمی‌کند و باید تمامی اتحادیه بازرس صنفی و نظارتی در صنف کاری خود داشته باشند.

علیرضایی تصریح کرد: بحث استاندارد‌های خدمات فنی مورد تاکید ویژه قرار گرفته و از رئسای اتحادیه‌ها می‌خواهیم که نظارت ویژه‌تری در این حوزه داشته باشند.

وی افزود: نظارت بر امر بازار‌های استان در ایام سفر‌های تابستانی با مشارکت اتاق‌های اصناف استان از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد و این نظارت‌ها در مباحث کیفیتی و قیمتی انجام می‌شود و با کوچکترین تخلف قاطع‌ترین برخورد را با همکاری دستگاه قضایی خواهیم داشت.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در رابطه با برگزاری جشن روز صنعت، بیان کرد: مراسم جشن روز صنعت با حضور مسئولان و صنعتگران برتر کشوری، استانی و شهری در روز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود و در این مراسم از ۵۰ تولیدکننده برتر استانی که ۵ تن از آن‌ها به تولیدکننده برتر کشوری انتخاب شدند تقدیر می‌شود.

انتهای پیام//ف.غ

اصناف اقشار تاثیر گزار در همه ی رویه های اقتصادی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.