معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از آغاز برنامه‌های گسترده ورزشی و فرهنگی درحوزه اوقات فراغت تابستان برای تمام رده‌های سنی خبر داد.

حبیب‌الله ناظریان معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت  و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: طی روز‌های آینده برنامه‌های مختلفی از جمله ورزش‌های همگانی، مسابقات هیجانی جدید،جشن های مختلف و مسابقات بومی محلی در مناطق شهر آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوع خیابانی  که توسط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و با همکاری سازمان معاونت اجتماعی شهرداری انجام می‌شود از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اوقات فراغت دانش اموزان است که در مناطق ۱۵ گانه  شهرداری انجام می‌شود.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در هر منطقه یک روز از ماه یکی از خیابان‌ها به طور کامل بسته می‌شود و در اختیار برنامه‌های سازمان فرهنگی تفریحی قرار می‌گیرد ادامه داد: اولین برنامه‌های خیابانی در مناطق ۱۰ و ۱۴ برگزار می‌شود و برنامه‌های بسیار متنوعی از جمله نمایش آکروباتیک دوچرخه، اسکیت، بازی‌های بومی محلی، طناب کشی در آن گنجانده شده است.

ناظریان با اشاره به جشن‌های چهار ساعته که برای خانواده‌ها، کودکان، نوجوان و جوانان برنامه پیش‌بینی شده افزود: در این جشن‌ها در کنار اوقات فراغت به مسائل اجتماعی از قبیل اتوبوس مطالعه و مسابقات کتاب‌خوانی با رویکرد پرداختن به کودک پرداخته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این مسابقات محدود به فصل تابستان نیست و قصد داریم در تمام فصول سال و در تمام مناطق این برنامه‌ها را ادامه دهیم گفت: رویکرد شهرداری در این برنامه‌ها کنار هم قرار دادن کودک و خانواده است و سعی کرده ایم خانواده‌ها و نوجوانان را از فضای بسته به فضا‌های آزاد بیاوریم و از همه پتانسیل‌های موجود استفاده کنیم.

انتهای پیام/ی
 


برنامه‌های متنوع شهرداری برای اوقات فراغت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پریناز عظیمی
۰۷:۲۵ ۲۴ تير ۱۳۹۸
محل هایی ک جشن برگزار می‌شود را اعلام کنید