جشنواره مالک اشتر در شیراز با معرفی بسیجیان و پاسداران نمونه پایان یافت.

معرفی بسیجیان و پاسداران نمونه جشنواره مالک اشتر در فارسبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: جشنواره مالک اشتر با هدف شناسایی و معرفی بسیجیان و پاسداران نمونه براساس شاخص‌های اشراف فرماندهی سپاه هر سال در بین رده‌های مختلف بسیج برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در مراسم اختتامیه امسال از ۳۹ بسیجی و پاسدار نمونه که بیشترین امتیاز را در بخش‌های مختلف از جمله اجرای طرح‌های اعتلای بسیج، جذب و ساماندهی نیرو‌ها و برنامه‌های ابلاغی به دست آوردند تجلیل شد.

علی پور تصریح کرد: بسیجیان باید همواره در مسیر ولایت گام بردارند و تلاش کنند تا محور همه اقداماتشان در این مسیر تبعیت از رهبری باشد.

سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس نیز شکست ناپذیر بودن انقلاب را حاصل عنایات خداوند و گام برداشتن در مسیر ولایت دانست و افزود: باید تلاش و کوشش نیرو‌های مخلص بسیج همواره توجه به این مسیر باشد.

وی افزود: نیرو‌های بسیج با تعالی اخلاقی و معنوی و کسب آمادگی‌های لازم برای مقابله با هجمه‌های دشمن می‌توانند در این مسیر موفق عمل کنند.

سردار غیاثی یکی از برکات حضور بسیج را بوجود امدن آرامش در منطقه دانست و ادامه داد: ظرفیت‌های خوب بسیج در دفاع از مظلومان امروزه به خوبی به جهانیان معرفی شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: امروز اگر دشمن احساس می‌کند باید به تدبیر رهبر معظم انقلاب و مطالبات منطقی حاکمیت الهی ما توجه کند که به دلیل ایجاد پشتوانه عظیم ایجاد شده به وسیله آحاد بسیجیان و مردم همیشه در صحنه است.

سردار حبیبی فرماندهی انتظامی فارس نیز در این مراسم بسیج و نیروی انتظامی را بازوی قوی رهبری برشمرد و اظهار کرد: همه تلاش این نیرو‌ها فراهم کردن زمینه آرامش، آسایش و امنیت برای ملت ایران است.

انتهای پیام/ت

پایان جشنواره مالک اشتر در شیراز با معرفی بسیجیان و پاسداران نمونه

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار