پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی آموزش و پرورش استان اصفهان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) آغاز به کار کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهشید براتی مسئول اجرایی جشنواره نوجوان خوارزمی استان اصفهان در آغاز این جشنواره علمی گفت: در این رویداد علمی باحضور ۶۰ گروه دانش آموزی دو نفره با محور‌های بازارچه کسب و کار، دست‌سازه، پژوهش، ادبیات، زبان انگلیسی و آزمایشگاه به ارزیابی آخرین ایده‌ها و اندیشه‌های تیم‌های منتخب دانش آموزی پرداخته می‌شود.

مهشید براتی افزود: در مرحله نخست جشنواره نوجوان خوارزمی از مدارس این استان بر اساس جمعیت دانش آموزان هر مدرسه، سهمیه حضور در جشنواره مشخص، سپس منتخبان به مرحله منطقه‌ای و پس از مراحل داوری، برگزیدگان به مرحله ناحیه‌ای راه می‌یابند و در هر ناحیه از ۱ تا ۴ گروه دانش‌آموزی در هر محور به بخش استانی معرفی می‌شوند.

وی گفت: در پایان این جشنواره دو روزه، در هر محور، گروهی به عنوان گروه برگزیده استان و در مجموع شش گروه به مرحله کشوری راه می‌یابند و به منظور تشویق و تداوم حمایت از ایده‌های موفق گروه‌های دانش آموزی، در هر محور، ۱۰ گروه برتر دیگر پس از داوری برگزیده و تجلیل می‌شوند.


انتهای پیام/م

 

برگزاری رقابت علمی دانش آموزان اصفهانی در جشنواره نوجوان خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار