معاون هماهنگی امور اقتصادی استان مرکزی از پایان طرح کاهش ساعات اداری از ۱۸ تیر ماه خبر داد.

پایان طرح کاهش ساعات اداری در استان مرکزی بعد از ۱۷ روزسعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت : با توجه عملکرد و همکاری خوب مردم شریف استان مرکزی در بخش‌های مختلف صنعتی، خدماتی، اقتصادی و… در بحث صرفه جویی در مصرف برق، به نظر می‌رسد نیازی به ادامه تغییر ساعات کاری ادارات استان نیست.

وی افزود : تغییر ساعات کار اداری مشکلاتی را برای کارمندان و مردم به وجود آورده بود که با توجه به شرایط موجود و اعلام شرکت‌های توزیع برق و برق منطقه‌ای باختر مقرر شده است از فردا ۱۸ تیرماه ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان به شرایط قبل بازگردد.

فرخی با بیان اینکه همچنان بر امر صرفه جویی در مصرف برق تاکید می‌شود، اظهار کرد: ادارات بر صرفه جویی‌های تاکیدی قبلی نظیر کاهش زمان استفاده از سیستم سرمایشی، استفاده کمتر از سیستم روشنایی، بهره مندی از نور طبیعی و… ادامه دهند.

در نخستین روز تیر ماه سال جاری بود که معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی از تغییر ساعات کار ادارات استان مرکزی از اول تیرماه به مدت یک ماه خبر داد.

فرخی با بیان اینکه هیات وزیران به استانداران اختیار داده که متناسب با شرایط، ساعت کار ادارات را با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی تغییر دهند گفت: از تاریخ یکم لغایت ۳۱ تیر ماه سال جاری ساعات کار ادارات استان مرکزی تغییر می‌کند.

انتهای پیام / الف

ساعات اداری در استان مرکزی به روند قبل از یکم تیر ماه بازگشت

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار