با اعلام تغییر ساعت کاری ادارات استان مرکزی یک ساعت زودتر کار خود را آغاز کردند.

ادارات استان مرکزی یک ساعت شروع بکار کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اعلام تغییر ساعات کار ادارات استان مرکزی از سوی استانداری ادارات این استان یک ساعت شروع بکار کردند.

سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی از تغییر ساعات کار ادارات استان مرکزی از اول تیرماه به مدت یک ماه خبر داد.

فرخی با بیان اینکه هیات وزیران به استانداران اختیار داده که متناسب با شرایط، ساعت کار ادارات را با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی تغییر دهند افزود: از تاریخ یکم لغایت ۳۱ تیر ماه سال جاری ساعات کار ادارات استان مرکزی تغییر می‌کند.

وی اضافه کرد: بر این اساس ساعات کار ادارات استان مرکزی از اول تیرماه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۴۵ تا ۱۳:۴۵ و پنجشنبه‌ها نیز از ساعت ۶:۴۵ تا ۱۲:۴۵ خواهد بود.

حدود ۴ روز پیش سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: کمیته ارزیابی میزان مصرف و تغییر ساعت کار ادارات دولتی استان مرکزی  ۲ ماه هست که کار خود را آغاز کرده و اگر مصرف برق در کشور بالا و تولید کم باشد، تغییر ساعت ادارات دولتی در استان مرکزی در دستور کار قرار می‌گیرد.

سال گذشته هم در شانزدهم تیرماه ۹۷ تغییر ساعت کاری برای ادارات استان مرکزی اعمال شد و تا پایان ماه مرداد ادامه داشت و علت این تغییر مدیریت مصرف انرژی با توجه به گرمای هوا اعلام شد.

انتهای پیام / ج

ساعات کار ادارات استان مرکزی برای تیرماه ۹۸ تغییر کرد

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.