فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار‌ها ۸۲۰ طرح در شهرستان هرسین حدود ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در هرسینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،فرماندار شهرستان هرسین بیان  کرد: بر اساس آخرین آمار‌ها تا امروز ۱۶ تیر ماه در راستای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری به ۸۲۰ طرح در شهرستان هرسین حدود ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و شهرستان هرسین همچنان پیشرو سایر شهرستان‌ها در اجرای اهداف دولت است.

وی ادامه داد: بر اساس این میزان پرداختی ۱۱۸۷ نفر اشتغال ایجاد شده است  و درصد پرداختی تسهیلات نسبت به سهمیه ابلاغی ۱۴۷ درصد می‌باشد.


شاه آبادی در ادامه سخنانش با اشاره به تعدد واحد‌های صنعتی در شهرستان هرسین و تأثیر آنان در رونق تولید و ایجاد اشتغال از شروع به فعالیت تعدادی از واحد‌های تولیدی راکد تحت تملک بانک‌ها در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: در سال گذشته و سالجاری تلاش‌های زیادی در راستای راه اندازی واحد‌های تولیدی راکد انجام داده ایم و در این راستا با رایزنی بین بانک‌ها و سرمایه گذاران و با توجه به شعار رونق تولید گام‌های مهمی به منظور احیاء و فعالیت مجدد این واحد‌ها برداشته ایم.


امیر شاه آبادی تصریح کرد: در سالجاری ۳ واحد تولیدی راکد توسط بخش خصوصی از بانک‌ها خریداری شده و شرکت بزرگ صحت در واحد صنعتی راکد نساجان بافت فعالیت خود را پس از ساماندهی و استقرار ماشین آلات مورد نیاز شروع خواهد کرد و هر کدام از اینواحد‌ها ظرفیت اشتغال ۴۰ نفر را فراهم خواهند کرد.


فرماندار هرسین بیان داشت: بر اساس توافقات بعمل آمده نیروی کار مورد نیاز واحد‌های مذکور از شهرستان هرسین و با محوریت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تامین خواهند شد.


فرماندار شهرستان هرسین همچنین در خصوص چگونگی نظارت بر طرح‌هایی که از محل طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری تسهیلات دریافت نموده اند اظهار داشت: کمیته نظارت بشدت فعال است و در صورت مشاهده در انحراف طرح‌ها بر اساس آئین نامه‌ها عمل خواهد شد.

انتهای پیام/ز



 

۳ واحد تولیدی راکد توسط بخش خصوصی از بانک‌ها خریداری شد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.