یک متخصص پوست و مو سن مناسب شروع استفاده از کرم ضد آفتاب را شش ماهگی عنوان کرد و گفت: استفاده از ضدآفتاب برای نوزادان و کودکان ضرورت بیشتری دارد.

استفاده از ضدآفتاب تنها مختص فصول گرم نیستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، مهرداد ملک استفاده از ضدآفتاب را برای همه افراد در هر سنی توصیه کرد و گفت: براساس تحقیقات صورت گرفته استفاده از ضدآفتاب باید پس از دوران شیرخوراگی و از سن شش ماهگی شروع شود تحقیقات نشان می‌دهد استفاده از ضد آفتاب برای نوزادان و کودکان با توجه به آسیب پذیری بالای پوست آن‌ها ضرورت بیشتری دارد.

این متخصص پوست و مو با بیان اینکه برای هر نقطه از پوست که در معرض آفتاب قرار دارد استفاده از ضدآفتاب ضروری است، گفت: علاوه بر دست و صورت، بهتر است مردان پشت گردن خود را نیز ضد آفتاب زده و برای مردان طاس توصیه میشود محل‌هایی که فاقد مو است را هم ضد آفتاب بزنند البته به این افراد توصیه می‌شود برای محافظت بهتر از این مناطق بهتر است به جای ضد آفتاب از کلاه و پیراهن‌های یقه دار استفاده کنند.

ملک با بیان اینکه استفاده از ضدآفتاب تنها مختص فصول گرم نیست و باید در تمام طول سال استفاده شود، گفت: حتی در روز‌های ابری هم افراد باید از ضد آفتاب استفاده کنند.

انتهای  پیام/ز

 

 

 در  روز‌های ابری هم افراد باید از ضد آفتاب استفاده کنند

برچسب ها: اخبار سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.