مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت ۳۳۳ میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،قباد مبشری،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۳۳ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک معیشت از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت شده است.

قباد مبشری افزود: ۴۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ضروری در این مدت به ۹۴۶ نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

وی ادامه داد: ابتدای امسال تاکنون ۱۶ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال برای تأمین لوازم ضروری زندگی به چهار هزار و ۱۸۶ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چهارمیلیارد و ۳۴۸ میلیون ریال کمک موردی در این مدت به یک هزار و ۸۵۸ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان پرداخت شد.

مبشری افزود: ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ودیعه مسکن به ۴۴ خانوار و ۱۷۰ میلیون ریال نیز برای تأمین اجاره مسکن به ۳۸ خانوار اجاره نشین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این مدت پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای رفع فقر و کمک به توانمندسازی اقتصادی، خودکفایی و خروج تدریجی مددجویان زیر پوشش از چرخه حمایتی این نهاد است.

گفتنی است ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار با جمعیت ۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام/پ

کمک معیشت به مددجویان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.