مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت۳۴۶ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان روستایی و عشایری زیر پوشش کمیته امداد این استان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت:۹۵۹ طرح اشتغال زایی با این میزان تسهیلات برای مددجویان روستایی و عشایری زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

وی افزود: پرداخت این میزان تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری سال ۱۳۹۸ مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری مبلغ ۷۳۸ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۸ به اشتغال مددجویان روستایی و عشایری زیر پوشش کمیته امداد این استان اختصاص یافت.

مبشری گفت: تاکنون سه هزار و ۱۳۹ طرح اشتغالزایی از سوی مددجویان روستایی و عشایری زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به منظور دریافت تسهیلات در سامانه ملی کارا ثبت شده است.

وی افزود: یک هزار و ۸۷۳ مورد از این تعداد طرح اشتغالزایی با اعتبار ۷۰۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال تأیید شده است.

مبشری گفت: ۹۵۹ طرح اشتغال زایی از مجموع این یک هزار و ۸۷۳ مورد برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

وی اضافه کرد: ۳۴۶ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به این تعداد طرح پرداخت و همگی آن‌ها نیز اجرا شد.

۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار با جمعیت ۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام/پ

تخصیص  بیش از ۳۴۶ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان استان

برچسب ها: اشتغال ، گمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.