رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه کارا برای نانویسی از متقاضیان تسهیلات فراگیر کشاورزی و عشایری هفته آینده فعال می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد الیاس تاج‌الدینی امروز در شورای کشاورزی بخش دیشموک گفت: طرح آبیاری تحت فشار گرده‌پی و آجم حداکثر یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه سراب بندی‌های کانال‌های آبیاری در بخش دیشموک که در سیل‌های اخیر دچار خسارت شدند تا پایان هفته شناسایی و اجرایی می‌شوند.

تاج‌الدینی با بیان اینکه دیشموک ظرفیت‌های خوبی برای تولید گیاهان دارویی دارد، افزود: از اجرای چنین طرح‌هایی استقبال می‌کنیم.

وی گفت: مطالعات پروژه پمپاژ رودسمه شروع شده است و تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان برای مطالعات این پروژه هزینه شده است، تلاش می‌کنیم اعتبار لازم برای این پروژه اختصاص داده شود.

تاج‌الدینی افزود: در اراضی شیب‌دار این بخش الگوی کشت باید اصلاح شود و به سمت باغات با نیاز آب کمتر و اشتغال و تولید بیشتر حرکت کند.

وی همچنین با تأکید بر بازگشایی جاده‌های عشایری حداکثر تا یک هفته آینده، گفت: مرحله دوم نام نویسی از متقضایان دریافت تسهلات فراگیر عشایری و کشاورزی از هفته پیش‌رو در سامانه کارا آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/ط

فراگیر شدن تسهیلات کشاورزی و عشایری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.