اولین تصاویر از مچ‌بند هوشمند Honor Band 5 منتشر شد

مدیر شرکت آنر در شبکه اجتماعی Weibo اولین تصاویر از مچ‌بند هوشمند Honor Band 5 را در قالب ویدئویی منتشر کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ممکن است برای مچ‌بند هوشمند آنر ۴ - Honor Band 4 که سپتامبر گذشته رونمایی شد به زودی یک جایگزین معرفی شود. نام این مچ‌بند احتمالا Band 5 خواهد بود. به تازگی جورج ژائو، مدیر شرکت آنر در شبکه اجتماعی چینی Weibo تبلیغی از یک مچ‌بند فیتنس منتشر کرده است که احتمال می‌رود Band 5 باشد.

ژائو تصویری از یک مچ‌بند منتشر کرده که به Band 4 شباهت دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این مچ‌بند دارای یک صفحه نمایش رنگی است که احتمال در آن از پنل امولد استفاده شده و یک دکمه دایره‌ای شکل آن را همراهی می‌کند.

تفاوت توانایی‌های Band 5 با مدل پیشین خود

درست شبیه Band 4، این مچ‌بند نیز ضربان قلب شما را بررسی می‌کند، اما علاوه بر این کار سطح اکسیژن خون شما نیز به وسیله این مچ‌بند اندازه‌گیری می‌شود. اندازه‌گیری اکسیژن خون می‌تواند در تشخیص خستگی، بی‌حالی و سرگیجه تاثیرگذار باشد و البته این ویژگی می‌تواند خواب شما را نیز بررسی کند.


بیشتر بخوانید:گوشی 5G شرکت آنر به زودی عرضه می‌شود


اولین تبلیغ مچ‌بند هوشمند Honor Band 5 منتشر شد +تصویر

تاریخ رونمایی و عرضه Band 5

ژائو در این تبلیغ رسانه‌ای خود تاریخ رونمایی و عرضه Band 5 را اعلام نکرده است، اما با در نظر گرفتن این که مدل پیشین آن همراه با گوشی آنر 8X رونمایی شد به نظر می‌رسد Band 5 در تاریخ ۲۳ جولای معرفی شود، زیرا دقیقا تاریخ رونمایی از گوشی 9X است. البته ما به طور دقیق نمی‌توانیم زمان رونمایی و عرضه این دستگاه را اعلام کنیم و برای این کار به زمان بیشتری نیاز داریم. اما مثل همیشه پیش از اعلام اطلاعات دقیق یک دستگاه شایعات و گمان‌هایی برای آن منتشر می‌شود.

مچ‌بندهای هوشمند هوآوی یکی از اصلی‌ترین رقبای ساعت‌های هوشمند هستند. البته باید در نظر گرفت که این دو محصول در بسیاری از موارد با یکدیگر تفاوت دارند اما باز هم در مقام مقایسه قرار می‌گیرند. البته در زمینه تولید مچ‌بندهای هوشمند شیائومی نیز حرفی برای گفتن دارد زیرا بسیاری از مردم از آن‌ها راضی هستند. آن طور که معلوم است شرکت‌های چینی علاوه بر تلفن‌های همراه، در حال گرفتن دنیای گجت‌های پوشیدنی نیز هستند و بسیاری را از خود راضی نگه داشته‌اند.

انتهای پیام/

انتشار اولین تبلیغ مچ‌بند هوشمند آنر به وسیله مدیر این شرکت

برچسب ها: فناوری ، آنر ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۵۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
خجالت بکشیدنون شب نداریم این چه خبرهای توکانال میگذاریدآدم ازبعضی خبرهای شماحالش به هم میخوره
آخرین اخبار