در جلسه ای با حضور مسئولان استان مرکزی و شهرستانها، میزان مناسب سازی معابر عمومی برای معلولان و ساخوردگان بررسی شد.

بررسی میزان مناسب سازی معابر عمومی استان مرکزی برای معلولان و ساخوردگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جلسه مناسب سازی معابر عمومی، پارک‌ها و ساختمان‌های دولتی استان مرکزی برای معلولین و ساخوردگان با حضور فرمانداران و معاونین فرماندار تعدادی از شهرستان‌های استان مرکزی، مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، معاون مدیرکل بهزیستی و سایر اعضا به ریاست زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی  برگزار شد.

  در این جلسه مقرر شد ظرف ۱۰ روز آینده فرمانداران نسبت به معرفی ۲ روستای هربخش به عنوان پایلوت در زمینه مناسب سازی در ۲ روستای معرفی شده اقدام کنند تا با همکاری دهیاری و بنیاد مسکن تا پایان سال مناسب سازی شود.

زندیه وکیلی، معاون امور عمرانی استانداری مرکزی در این جلسه گفت: با شهرداران و مسئولانی که در پروژه‌های در حال احداث استان قوانین و مقررات مناسب سازی برای معلولین را رعایت نکنند برخورد می‌شود.

شهرداری‌های ساوه، فرمهین و خمین پیشرو در مناسب سازی معابر برای معلولان

نوازنی مدیرکل دفتر فنی استانداری هم در این جلسه گفت: در سال گذشته ۳۳ شهر در سطح استان مرکزی اقدام به مناسب سازی در راستای رفاه حال معلولین داشته اند که شهرداری‌های شهر‌های ساوه، فرمهین و خمین بیشترین اقدامات را داشته اند.

پیشرفت ۳۰ درصدی در مناسب سازی معابر استان مرکزی برای معلولان

معاون پشتیبانی بهزیستی استان مرکزی هم در این جلسه گفت: در حال حاضر در استان مرکزی ۳۳ هزار معلول داریم که ۲۲ هزار نفر در شهر‌ها و ۱۱ هزار نفر در روستا‌ها زندگی می‌کنند و از نظر فضاسازی مناسب برای این افراد تاکنون ۳۰ درصد در سطح استان پیشرفت داشتیم.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: استانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.