در مراسمی استودیو صدای راه در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از استودیو صدای راه در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی استودیو مرکز مدیریت راه استان مرکزی با همکاری صداوسیمای این استان، نیروگاه خورشیدی و ایستگاه برق اضطراری در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به بهره برداری رسید.

زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: نیروگاه خورشیدی اداره کل راهداری استان مرکزی با ظرفیت ۲۰ کیلو وات روزانه ۳۰ درصد برق این اداره کل را تامین می‌کند.

زندی فر افزود: دستگاه مولد برق با هزینه ۱۱۰ میلیون تومان و استودیو مرکز مدیریت راه با همکاری صداوسیمای استان از دیگر طرح‌های این اداره کل بود که امروز به بهره بردار‌ی رسید.

وی اضافه کرد: استان مرکزی دارای ۶ هزارو ۴۰۰ کیلومتر راه است که ۴ هزار و ۴۰۰ کیلومتر آن راه روستایی و ۲ هزار کیلومتر آزادراه و بزرگراه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: حادثه سیل نوروز امسال ۷۲ میلیارد تومان به راه‌های استان مرکزی خسارت وارد کرد که با برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شده تا پایان مهرماه مشکلات ناشی از سیل در حوزه راه‌ها برطرف شود.

بهره برداری طرح‌های راهداری نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید دارد

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این مراسم افتتاح گفت: بهره برداری از این طرح‌ها نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید دارد.

آقازاده با اشاره به فعالیت تلاشگران راهداری در استان مرکزی گفت: راهداران مسئولیت خطیری در حفظ جان رانندگان و سرنشینان دارند و استان مرکزی اکنون در حوزه کمک رسانی در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است و در بین ۳ استان برتر هستیم.

وی با اشاره به تلفات جاده‌ای در استان مرکزی اضافه کرد: بنابر اعلام رئیس پلیس راه استان، آمار تلفات جاده‌ای در استان مرکزی همچنان قابل توجه است و انتظار می‌رود با تلاش راهداران در بهسازی راه‌ها و زیرساخت‌های مناسب و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان این آمار کاهش پیدا کند.

استاندار مرکزی با اشاره به حادثه سیل اخیر و بارش باران و برف و سرمای غیرطبیعی در نوروز امسال گفت: تلاش راهداران استان مرکزی باعث شد مشکلات سیل اخیر مدیریت شود و خسارات به حداقل برسد.

وی بیان کرد: استان مرکزی به عنوان استان معین برای کمک رسانی به استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان انتخاب شده بود که با اعزام تجهیزات فنی و مهندسی، کمک رسانی و انتقال نیرو‌های امدادی توانستیم به استان‌های سیل زده کمک کنیم.

در پایان این مراسم از راهداران خدمتگزار حادثه سیل نوروز امسال در استان مرکزی و لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

 

برچسب ها: صداوسیما ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.