نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:دهه کرامت فرصتی مناسب برای پرداختن به ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) است.

دهه کرامت فرصتی مناسب برای پرداختن به ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) است / نماینده لایق می‌تواند مشکلات کشور را با تدبیر حل کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در کلاس جمع مدیران این استان با اشاره به نزدیکی به دهه کرامت گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی است تا به ابعاد شخصیتی ائمه اطهار علیهم السلام بپردازیم و باید حکیمانه از این ایام با برکت و پرفیض بهره‌مند شویم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: در این ایام ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را داریم که این دو بزرگوار پایگاه بزرگ شیعیان محسوب می‌شوند و باید اهالی فرهنگ و رسانه در این ایام به خوبی جایگاه والای این دو معصوم الهی را معرفی کنند.

وی برخورد با مفسدان در جامعه را امری ضروری دانست و اضافه کرد: کسانی که در بخش‌های مختلف به کشور خیانت می‌کنند باید با برخورد قاطع مراجع ذیصلاح روبرو شوند تا بتوان ریشه فساد را در کشور خشکاند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی به هفته قوه قضاییه هم اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی از نیرو‌های گران سنگ انقلاب بود و در طول عمر پر برکت خود با اسلام و انقلاب خدمات فراوانی ارایه کرد که این موضوع مورد غضب دشمن قرار گرفت و این شخصیت برجسته را به همراه یاران باوفایش ترور کردند.

نماینده لایق می‌تواند مشکلات کشور را با تدبیر حل کند

وی به انتخابات پیش رو هم اشاره و تصریح کرد: مردم در انتخابات مجلس باید فرد اصلح‌تر را انتخاب کنند و همیشه یک نماینده لایق مانند گنج بزرگی است که می‌تواند مشکلات کشور را با تدبیر حل کند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: مجلس به عنوان نهاد قانونگذار باید از عدالت تقوا و روحیه خدمت گذاری ویژه‌ای برخوردار باشد تا بتواند در پیش برد اهداف کشور نقش محوری را ایفا کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.