رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر گفت: پل روستای کلات زیودار که راه ارتباطی ۵روستا را شامل می‌شود در حال بازسازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، روح الله شریف‌زاده ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر با بیان اینکه پل روستای کلات زیودار که راه ارتباطی ۵روستا را شامل می‌شود در حال بازسازی است، گفت: ۴۰کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان نیاز به روکش آسفالت دارد.

شریف‌زاده  اظهار داشت: بر اثر سیلاب ویرانگر ۱۲ فروردین کل راه‌های ارتباطی این شهرستان مسدود شد که عوامل راهداری لرستان بلافاصله بازگشایی راه‌های اصلی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه هشت دهنه پل ارتباطی بزرگ که بر روی رودخانه کشکان بود براثر سیلاب تخریب شد، افزود: با تلاش عوامل اداره راهداری پل چم شهران، زیودار، چم‌مهر و بابازید وصل شدند که با بهره‌برداری پل بابازید راه ارتباطی غرب به جنوب بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر با اشاره به اینکه راه ارتباطی ۹۰ روستا بر اثر سیلاب مسدود شد، عنوان کرد: با کمک پنج استان معین طی مدت ۴۰ روز راه دسترسی پلدختر به خرم‌آباد که در بیش از ۲۰ نقطه قطع شده‌بود وصل شد و در حال حاضر هم منتظر ابلاغ اعتبار برای شروع ساخت هستیم.

شریف زاده بیان کرد: راه ارتباطی تمام روستا‌های پلدختر هم‌اکنون وصل، ولی راه‌های ارتباطی مشکلات اساسی دارند که باید برطرف شود، پل کلات زیودار هم در حال ساخت و اجراست البته راه ارتباطی پنج روستای کلات زیودار از پل زیودار وصل است که تاکنون حدود ۶۰ درصد ساخت پل کلات هم انجام شده و مابقی آن هم در حال اجراست، حدود چهار متر ارتفاع پل را افزایش دادیم که به‌زودی نصب عرشه پل انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای بازسازی پل بابازید حدود ۲ میلیاردونیم تومان هزینه شده‌است گفت: بازسازی پل‌های کیان‌آباد، تیمورآباد و طاق عباسعلی در دستور کار قرار گرفته و در حال مذاکره با چند پیمانکار برای ساخت آن‌ها هستیم.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر تصریح کرد: ۴۰ کیلومتر از محور‌های روستایی پلدختر بر اثر سیلاب تخریب شدند و نیاز به روکش آسفالت دارند که درخواست روکش آسفالت برای محور‌های اصلی و روستایی داده شده، اداره راهداری چند روز است که کار جاده پلدختر به خرم‌آباد را تا روستای ملاوی انجام داده و جاده آماده اصلاح و روکش آسفالت است.

انتهای پیام/ ر

پل کلات زیودار پلدختر در حال بازسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.